Můj HELUZ poskytuje informace o aktuálním stavu zakázky

25. úno 2019

Extrémní zájem stavebníků udělal z cihel během uplynulé stavební sezony téměř rychloobrátkové zboží, jak rychle mizely z palet ve stavebninách. O to zajímavější se pro zákazníky společnosti HELUZ stala možnost sledovat aktuální stav své zakázky na webových stránkách www.heluz.cz. Služba typická a standardní pro internetové nákupy je jednou z novinek, kterou zákazníci najdou v sekci www.heluz.cz/cs/muj-heluz.

Informace o cihlách 24 hodin denně

Sledování průběhu vyřizování zakázky už není doménou jen e-shopů, stejnou možnost získali nově i zákazníci, kteří si ve stavebninách objednali cihelné materiály HELUZ. Na stránkách www.heluz.cz/cs/muj-heluz mohou nyní 24 hodin denně sledovat vyřizování zakázky od okamžiku přijetí objednávky ve stavebninách až do expedice. Díky této službě získá zákazník nebo investor potřebné informace o předpokládaném datu dopravy, počtu dílčích dodávek na stavbu a jejich sortimentní skladbě na jednotlivých kamionech, jakož i informaci o dopravci včetně kontaktu na něj.

Sledování zakázky je jednou ze služeb, kterou zákazníci najdou v sekci Můj HELUZ . Služba je určena těm, kteří již obdrželi tzv. slevový kód nebo mají číslo dokladu a číslo zakázky. V  sekci Můj HELUZ mohou sledovat aktuální stav své zakázky, mohou si objednat Šekovou knížku HELUZ s benefity od partnerských firem v podobě bonusových šeků na další stavební zařízení, jako jsou střešní systémy, okna či garážová vrata, nebo interiérové vybavení, anebo mohou v sekci Můj HELUZ získat informace o aktuálních prodejních akcích.