Holky na vaše přání zakládám album jídelníček, má výchozí váha byla 73,7 Kg, měřím 168cm... těší mne vaše podpora, žene mne to dál, mám za osm týdnů dole 9,5 kg a to jím pětkrát i více krát denně, budu Vám sem vkládat jídla, která si chystám a ráda se podělím o své zkušenosti. Začali jsme hubnout v práci společně a to je pro mne základ výdrže, podpora kolegyň...každý týden se společně vážíme, měníme recepty, postřehy...snad Vás třeba něco inspiruje. Tak dobrou chuť a kila pryč Radka

Dieta je celá založená na pár základních pravidlech:

Nehladovět a opravdu poctivě jíst a pít (žádné slazené nápoje a minerálky, mají tolik cukru, že hrůza) , já chystám na celý den krabičky a je to pak pohoda.
Žádné pečivo a sladkosti.
Přijímat v potravě dostatek bílkovin, aby tělo nepálilo svaly, ale tuky.

Jím v podstatě všechno, jen se vyhýbám tučnému, pečivu a sladkostem. Jím hodně zeleniny, piju 3 litry denně, to kvůli tomu, aby tělo mohlo vyloučit spálené tuky, když budete málo pít je dieta zbytečná, tělo pak tuky neumí vyloučit. Ráno startuju den sklenicí vlažné vody s citrónem, nastartuje to metabolismus. Jím hodně Cottage, masa a vajíček kvůli dostatku bílkovin, aby tělo nepálilo svaly. Sacharidy doplňuji rýží nebo vločkami ( pozor né ty sladké zapečené z obchodu to je kalorická bomba) obyčejné s medem, jogurtem, rozinkami . Ovoce a zelenina neomezeně, super je červená řepa, saláty (rukola, špenát) , brokolice.....maso kuřecí nejlíp, ale i jiné libové, tuňák je absolutně bez tuku...
Snídám tvaroh, jogurt, ovoce, mysli, vajíčka, šunka, oříšky, rozinky....
Svačina ovoce, Cottage, jogurt a vlastně něco co na snídani
Oběd maso , zelenina kupuji opravdu velmi pestrou základnu a naučila jsem se tolik nových kombinací, že v podstatě nemám na nic jiného ani chuť, rýže, tuňák, prostě cokoli netučného a bez příloh
Večeře hodně podobně jako obědy

Já ani nepiju alkohol a krom vody, bylinek a mačkaného ovoce nic jiného nepiju Slazené vody jsou nejhorší!!!! Můžete klidně vinko.
Jím hodně tvarohu, masa, zeleninu neomezeně. Teď vůbec necvičím, potřebuji shodit objem, a cvičením svaly rostou, je třeba dělat sporty vytrvalostní né silové, po těch roste objem. posiluji jen břicho, jezdím na bruslích a chodím pěšky. Sem tam mlsám i já, hořkou čokoládu :-)
Nevím jak to bude zabírat na Vás, ale mi to jde skoro samo, prvních 14 dní byl boj, ale navykla jsem si tak, že jí někdo vedle mne třeba čokoládový dortík a se mnou už to nic nedělá, žene mne to jak mne všichni chválí, jak dobře vypadám a že jsem omládla :-) , tak ať se Vám daří a těším se, že se budem podporovat pa Radka