Okna Decro Bzenec - zkušenosti

Ahoj, máte někdo zkušenosti s firmou Decro Bzenec co se týče oken? Děkuji
Odpovědět
máme od nich okna na chatě a nemáme problém, udělali nám i servis na stávajích plastových starých od jiné firmy, I práce byla rychlá, v pohodě. Ale známým to okna předělávali několikrát, špatně vyrobeny. I tak jsou v našem výběru i na celý barák při aktuální rekonstrukci.
Odpovědět
@maximsoon My je vybrali, byli nejdrazsi a same dobre reference a popravde jsem zklamana :-/ u posuvneho francouza mame vyjetou listu, samotny francouz se sklada ze dvou mega oken pres ktere se lepily plastove listy a nebylj schopni je ani uriznout rovne. Dale u dalsiho fix velkeho francouza montaznici tak podrazili drevem okno, ze vyboulili kus ramu, prisla jsem na to az po odrezani tuny peny. No a z okna v pracovne trci nejaky sroub nebo co a nevim jak tam dame parapet. Posilala jsem reklamaci, pani z decra se ozvala hned, velice mila a jeste mne rovnou rekla ze je spatne provedena i montaz parotesnych pasek. Opravu predala montaznikum kteri nam okna montovali. Ti nam oznamili ze se prave nachazi na druhe strane republiky a ze to mame resit az se nastehujem spolu se serizenim oken. Ale to je nesmysl, vybouleny ram uz bude zalit v podlaze a jestli budoi vybouravat nejake okno, tak to bude znamenat daleko vetsi naklady pro nas a komplikace nez ted. Takze se chystam na reklamacni napsat, ze se nic nedeje a at misto montazniku kteri montaz dojebali prijede nejaky technik, ktery to posoudi.
Odpovědět
My naprostá spokojenost v celé rodině. Jestli dobře počítám, tak nás z rodiny jejich okna kupovalo během čtyř let hned 6 domácností. Brácha jako první v r.2012 a mají i posuv, obrovskou tabuli, vše ok. My jsme poslední, nemáme teda žádný posuv, ale jinak na komplet dodávku 40% sleva. Doporučujeme dál.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 7 měsících
Protoze neni moc zkusenosti s firmou Decro Bzenec dovolim si napsat svoji osobni. Objednal jsem okna, zaplatil zalohu 60% a cekal na vyrobeni. Jen samotne navstiveni v Bzenci byla jedna velka katastrofa. Kdybych oknum nerozumel, asi bych se tam nic nedovedel. Nabidka doplnku na okna nulova. Neva, vedel jsem co chci a tak sem si o to rekl. V den montaze prijeli dve auta a uz pri vynaseni materialu jsem slysel 1000 kecu na to, ze okna se budou delat na kotvy, ze tam je paska Illbruck trio, ze to je k nicemu, ze se to normalne nedava, ze se okno neda do klinku zafixovat, proc si nedam okna na turbosrouby, proc tam nedame klasickou difuzni pasku. Po zvazeni jsem tedy souhlasil s turbosroubama. Brblani pokracovalo celej den. Uprimne mel jsem tech jejich kecu plne zuby. Vysledek montaze byl takovy, ze nechali vyrobit spatne vyplne vstupnich dveri, na jednom oknu je spatne tesneni, pripojovaci sparou mezi okne a zdi je videt dirkama ven, jedno okno se pri zkousce zda je pevne uchyceno kejve, ve skladu zapomeli pribalit kliku k HS portalu.... takze ted se ceka na opravu vsech veci. Casem uvidime kvalitu oken....
Odpovědět
@twikk Díky moc za recenzi. Nakonec jsme vzali okna od firmy Termolux. Mají vlastní fabriku na profily, kde jsem se byl osobně podívat a komunikace na top úrovni. Okna mi usazovala externí firma (naprostá spokojenost) máme v obýváku okno 3 metry - pojezd a na prostředním skle byly šmouhy. Napsali jsme do předávacího protokolu a hned druhý den mi volali, že se dívali na snímky od výrobce skel a že to tam našli. Do 14ti dnů by měli přijet skla vyměnit. :) Cena byla také luxusní.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 11 měsících
Ráda bych se také podělila o naši zkušenost s firmou Decro Bzenec. Předem se omlouvám za dlouhý příspěvek, ale vyjednávání s firmou bylo opravdu dlouhé a do pár řádků nelze shrnout. Když jsme vybírali okna na novostavbu rodinného domu, poptali jsme hodně firem a pročetli spoustu diskuzí a recenzí a jedním z našich mnoha kritérií, které ovlivňovaly výběr, byl výrobce, který je na trhu zavedený a nezkrachuje během roku (snad). Nakonec jsme vybrali firmu Decro Bzenec – společnost byla blízko našeho bydliště, cenová nabídka byla přijatelná, nabízený profil se nám líbil, nabídka dorazila poměrně rychle, prohlídka výroby v Bzenci také nebyla problém… vše se zdálo perfektní. Po zaměření oken dorazila smlouva k podpisu, pár chyb se v ní našlo, ale jsme jenom lidi…chyby se opravili, nová smlouva se podepsala, zaplatila se záloha a přišlo čekání. Vzhledem k tomu, že jsme si vybrali HS portál, byla výroba namísto standardních 4 týdnů natažena na 6 týdnů, s tím jsme souhlasili. V den D (23.8.) přijela na stavbu 2 auta s okny a partou 5 montážníků… na montáž 14 oken, 1 francouzských dveří, HS portálu a 3 venkovních dveří měli jeden jediný den. Společně s okny nám přivezli i vnitřní a vnější parapety, žaluzie a síťky s tím, že si je namontujeme sami dle potřeby. Rovnou nám oznámili, že chybí síťové dveře na francouzské okno, že je nemohli najít a že síťové dveře na HS portál se musí zaměřit až po montáži (důvod ani tento fakt nám nikdo nesdělil). Když už se montáž blížila ke konci a zbývala jen montáž vstupních dveří, zjistili montážníci po odlepení ochranné folie, že jsou vstupní dveře dotlučené v okolí zámku (respektive profil byl dotlučený ještě před nalepením barevné folie), obhlídli jsme i zbylé dveře a na jedněch jsme našli vzduchovou bublinu o velikosti asi padesátikoruny. Dotlučené vstupní dveře nám tedy osadili do otvoru (se zámkem, ale bez madla, že to se namontuje až na ty opravené), aby byla stavba uzavřená a my mohli pokračovat v elektroinstalaci apod… Výrobky jsme tedy převzali a do předávacího protokolu se vyplnila reklamace 2 zmíněných dveří. Po 2 týdnech (8.9.) jsem prověřovala, kdy budou nové dveře vyrobené a kdo nám tedy dorazí zaměřit síťku na HS portál a přiveze chybějící síťové dveře na francouzské dveře…. Zaměření sítě proběhlo po více jak měsíci od montáže (4.10.) a nic jiného se nestalo… nicméně fakturu za KOMPLETNÍ dodávku jsme uhradili ihned poté, co nám přišla…což byla asi chyba. Čas vesele plynul a 7.12. jsem opět (dávno po 30 denní lhůtě na reklamaci) prověřovala co ty naše dveře… navíc jsme v průběhu montáže zjistili, že nám chybí žaluzie na jedno okno – mimochodem dlouhá cca 2,6m, takže taková „malá žaluzie“… 8.12. nám přivezli chybějící síťky i žaluzii a sdělili, že dveře už se vyrábí a budou do Vánoc vyrobené a namontované samozřejmě s argumentem, že toho mají moc, že reklamace řeší až po sezoně (přes zimu) a že vlastně můžeme být rádi, že tam opravené dveře ještě nemáme, že nám je další řemeslníci neponičí (to jsme slyšeli několikrát, resp. při každém telefonátu)!!! …(padl také návrh, že nám můžou „skoro hned“ namontovat dveře bez barevné folie a pak zhruba do týdne dodat správné – s tím jsme nesouhlasili, s tím, že už ten „týden“ vydržíme) Vánoce utekly jako voda a ani 2.1. (tedy téměř 19 týdnů od montáže) dveře nebyly vyrobené a z reklamačního oddělení mi bylo řečeno, že na jedny ze dveří nemají materiál a že měli pokažený kašírovací stroj, který by měli 8.1. rozjet a do 2 týdnů by mohly být dveře vyrobené a že dají vědět den předem… Do této doby se ještě stále nikdo neomluvil, že reklamace trvá tak dlouho… „Děkují za trpělivost.“ to jediné jsme po 19 týdnech řešení reklamace slyšeli!!! Uplynuly další 2 týdny a stále žádná novinka… opět jsme volali na reklamační oddělení – pán, který to řešil je nemocný a vůbec neví, jak to s výrobou vypadá a vlastně ani na firmě není asi nikdo jiný kdo by to mohl řešit za něho a vlastně ani nemá telefon na kolegy z dílny… no comment… měli jsme vydržet do dalšího týdne až se vrátí do práce a pak, že už by to snad mohlo jít do výroby… Vydrželi jsme tedy do dalšího týdne (22 týdnů od montáže) a 23.1. nám bylo řečeno, že dveře jdou ten den do výroby a v dalším týdnu budou hotové, že prý měli pokažený stroj a bla bla bla… To už nás vytočilo a pohrozila jsem, že pokud to do konce příštího týdne nebude, tak to předám ČOI, že ze zákona mají všichni bez rozdílu na řešení reklamace 30 dní a jen Decro potřebuje 5 měsíců!! ČOI asi zabrala… 24.1. volali, že dveře jsou vyrobené a 26.1. je přijedou namontovat (více jak 22 týdnů od montáže)… Přišel tedy další den D – 26.1. pánové dorazili na smluvený čas v čele s reklamačním technikem… strávili jsme na stavbě ve skvělém lednovém počasí něco málo přes 2 hodiny abych po namontování obou dveří (respektive výměně pouze rámů dveří) opět zjistila, že výsledek je opět katastrofa – rámy byly ještě horší než předtím…Na vstupních dveřích opět dotlučené okolo zámku a na druhých dveřích byla pro změnu jiná vzduchová bublina mezi rámem a folií (asi 10x0,5cm) a rovněž dotlučené okolí zámku… tedy opět reklamace!!! Aby toho nebylo málo, tak pánové zjistili, že madlo, které bylo ke vstupním dveřím dodáno a od srpna nám leželo v krabici na stavbě a čekalo „jen“ na montáž, nejde na dveře do připravených otvorů namontovat (asi někdo u toho objednávání opravdu uvažoval!), protože jedna část jeho uchycení zasahovala do zámku umístěného ve dveřích… Pánové si tedy odvezli původní rámy dveří i madlo s tím, že dají vědět, kdy budou vyrobené nové profily…Po mé poznámce, zda to bude opět trvat téměř půl roku mi řekli, že toho měli v loňském roce strašně moc a že se jim pokazil stroj a bla bla bla…všechny ty věci, které Vás jako zákazníka vůbec nemusí zajímat… Ještě ten den volal reklamační technik s tím, že opět nemají profil na jedny reklamované dveře, že to musí probrat další týden s vedoucím výroby, aby ten profil zařadil do výroby a v pondělí, že dá vědět, nicméně ať NEpočítáme s tím, že to bude za 1-2 týdny. Ve slíbené pondělí se pán neozval a ani následující den nebyl schopný termín sdělit…Pán to prý vedoucímu výroby připomínal už i v pátek a že nás má poznačené, ale termín mu ještě nedal, ale prý by mohl znát do konce týdne…madlo se vyřešilo, že dodají delší s lepším uchycením… Týden opět utekl a na telefonát mi reklamační technik sdělil, že má dovolenou, že termín nemá, že snad v pondělí, ale že tomu vedoucímu výroby říkal, že: „ Když mu v pondělí nedá termín, tak že mi dá na něj číslo a budu mu ob den volat já!“ To už jsem měla dojem, že si ze mě střílí… 6.2. tedy po necelých 24 týdnech od montáže se technik ozval s tím, že madlo přijde následující týden a na ten stejný termín směřují také výrobu dveří… 8.2. se stal asi zázrak, protože volala paní z reklamačního (opět nějaká jiná), že dveře jsou vyrobené a mají i madlo a zítra přijedou montovat. Přišel třetí den D – 9.2. (24 týdnů a 2 dny k tomu od srpnové montáže). Pánové měli dorazit v 8, dokonce dorazili o půl hodinku dřív! Dveře jsme nejdřív zkontrolovali – vstupní byly konečně v pořádku, na druhých jsem ještě drobné ťukance v okolí zámku našla, ale po víc jak půl roce řešení už má člověk dost, takže jsme řekli, že ok, že se můžou namontovat a chtěli jsme alespoň slevu, která nám byla obratem zamítnuta od stolu z kanceláře s tím, že: „Pokud ty ťukance nejsou vidět z 5 metrů, tak je to v pořádku a sleva neexistuje!“ Přiznávám, že normu jsem se dohledat už nesnažila, nicméně mi tento fakt přijde přinejmenším podivný – dáte za okna a dveře čtvrt milionu a z 5 metrů budou vypadat hezky, ale z blízka budou dotlučené? To mi nepřijde v pořádku… přece si také nekoupím úplně nové auto za plnou cenu, které bude obejíté kompletně klíčkem, ale z 5 metrů to vidět přece nepůjde!!!! Při výměně druhých dveří pánové dveře vysadili a když chtěli usadit nový rám do pantů, zjistili, že s sebou přivezli menší krytku, která se vkládá do dveřního pantu (1 ze 3 při srpnové montáži chyběla) a tak nechali dveře vysazené a vydali se pro správnou krytku na firmu – cesta jim trvala cca hodinu a venku bylo krásných -2°C a za chvíli i uvnitř domu…nicméně se pánové vrátili se správnou krytkou. Alleluja… Po víc jak půl roce od první montáže tedy máme konečně nedotlučené dveře, nicméně alespoň dveřní štítek a madlo u vstupních dveří jsou namontovány nakřivo! To už se mi ale opravdu řešit nechtělo – otvory se vrtaly na místě a znamenalo by to tedy opět nový rám vstupních dveří…. Závěrem ještě přidám, že po důkladnější kontrole všech oken jsme našli ťukanec, škrábanec nebo vzduchovou bublinku úplně na všech rámech – včetně HS portálu za nemalé peníze… tato skutečnost je samozřejmě nyní naprosto nerelevantní, protože jsme si toho nevšimli už při montáži…nicméně o firmě také něco vypovídá a dokresluje celou situaci. Přes vánoční svátky jsme se také pustili do montáže vnitřních parapetů, které jsme celou dobu skladovali v původním obalu – bublinková folie, podotýkám neporušená. Po rozbalení bílých parapetů jsme byli opět jako v Jiříkově vidění, protože asi jen stěží by jste našli parapet, který nemá dotlučenou hranu a to tak, že místo bílé folie vidíte zelený plastový podklad milého parapetu… na hraně jednoho parapetu ze spodní strany je dokonce jakoby odřezáno 10 cm materiálu… toto už jsme samozřejmě také vzdali, protože výměny by jsme se po takové době a takovém jednání asi nedomohli ani do důchodu… V nějaké internetové diskuzi jsem četla příspěvek: „Decro nevermore!“ a bohužel nemůžu jen souhlasit! Samotný profil asi nebude mít špatné izolační a užitné vlastnosti, ale přístup firmy k zákazníkovi a reklamacím je opravdu alarmující!!! Za celý půl rok se nikdo ani neomluvil a ani neměl snahu situaci přednostně řešit. Popravdě se hrozím okamžiku, kdy se na oknech v rámci záruky něco pokazí a budu muset opět absolvovat komunikaci s firmou Decro Bzenec a jejími zaměstnanci, kterým by možná neuškodilo nějaké školení typu „jak na komunikaci se zákazníkem“. Možná bylo kritérium zavedené firmy špatné a možná by nějaká no name firma předvedla mnohem lepší výkon! Takže za nás „Decro nevermore“!
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 1 roce
Dobrý den, ráda bych požádala o zhodnocení přiložených fotografií. Jedná se o parapety z DECRA, kde nás zarazil "vzhled" - vodorovné pásy, které jsou velmi zřetelné. Máte to prosím také tak?
Odpovědět
@twikk Dobrý den, jak jste nyní spokojen s kvalitou oken prosím ? :-)
Odpovědět
@maximsoon Dobrý den, doporučili byste termolux i dnes prosím ? :-)
Odpovědět
kk_ - co se tyce reklamaci je to des. Za dva roky co okna a dvere mame tu byli panove 5 x. Kdyz sem reklamoval samo zaviraci se okno (krive namontovane) dozvedel jsem se primo od pana vedouciho z vyroby kteryho jsem mel na drate, ze muzu byt rad kdyz se okno samo nezavre a drzi na pozici na ktere je. Pohrozil jsem tedy soudnim znalcem a on ze si zpravu pak rad precte. Technik ktery u me stal a poslouchal po telefonnim hovoru okno radeji 2x znova premeril a rekl ze okno je krive namontovane a ze se predela. Jinak vstupni dvere (hlinik) ty panove seridili tak, ze pri sviceni slunicka sem se nemoh dostat z baraku, dvere nesli otevrit protoze material se roztahuje a stahuje samozrejme. Profil oken je super v zime se nemlzi, nicmene jak vstupni tak balkonove dvere neustale sedaji.... a pracuji i po 2 letech. Podotykach ze RD nepracuje! Je to ciste na tech dverich. 2x uz predelavali vypln, balkonovky se serizovali uz 2x a ted budu muset reklamovat znova.
Odpovědět
@evi111995 dobry den, 100% doporucil. Mame od nich i site a zaluzie, pokazde, kdyz tady byli zamerovat nebo montovat, tak seridili a projeli vsechny okna. Meli jsme hned po montazi reklmaci na neporadek v prostrednim skle, vse reseno rychle a bez problemu. Opravdu jsem za to rad :-)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 letech
Profilova fotka
DECRO BZENEC DŮRAZNĚ VARUJÍ PŘED TOUTO FIRMOU Jednání hrozné , řeším problém s dodávkou jejich oken už dva roky okna jsou jednoznačně nekvalitní , jejich zaměstnanci děs jednání .
Odpovědět
Článek se načítá
Také mám špatnou zkušenost touto firmou. Okna nekvalitní, na reklamaci čekáme od léta
Odpovědět
Nakonec jsme před 5ti lety vzali okna z firmy Termolux a vše s maximální spokojenosti... Jednání perfektni, cena perfektní, servis perfektní....
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 1 roce
Bohuzel nemůžu doporučit, s firmou mám velmi špatné zkušenosti. Jejich hliníková okna z profilů Heroal, které jsme se objednali mají zásadní konstrukční vadu, při měření průvzdušnosti jimi výrazně profukuje v oblasti pantů. Přestože firma přišla okna seřídit, pri následném blowerdoor testu se ukázalo, že na silné profukování v oblasti pantů a HS portálu to nemělo vliv. Dle vyjádření firmy provádějící test průvzdušnosti se jednalo o extrémní případ, v porovnání s jinými výrobci oken. Na následnou žádost o seřízení přímo během provádění blowerdoor testu mi bylo řečeno, že více okna seřídit nejdou, že nejsou vzduchotěsná a vždy budou profukovat. Firma Decro takto naprosto znehodnotila svou konstrukcí jinak kvalitní profily Heroal. Celkové jednání Decro Bzenec bylo také velice neprofesionální, okna podkládali při osazování ztrouchnivělými kusy dřeva (drevo se takto nesmi zabudovavat, uvnitr hnije), které se povalovaly na stavbě, vzduchotěsné pásky tak ledabyle, že mezi nimi byly díry, nebyly propojené a musel jsem to po nich opravovat, tesnici gumy prilepene na portalech byly pokroucene a nalepene sikmo. Fixni okna vyrobili o 3 cm kratsi protoze si pri vyrobe spletli plastova s hlinikovymi, ktera nemaji podlozku a snazili se namluvit, ze to je spravne, az pote jeden z jejich montaznich delniku mi rekl, ze okna jsou skutecne spatne vyrobena. Smlouvu mi poslali několikrát s chyba a až po někalikáté urgenci. Reklamační lhůty nedodržují a když jsem tuto nečinnost urgoval, dokonce mi i pokládali telefon. Pokud chcete kvalitní okna, tak hliníkové profily Heroal doporučuji, ale rozhodně ne od této firmy.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?