Vyjadřují se k firmám kladně zákazníci, nebo jde o PR?

Stavebník hledající firmu, která mu postaví dům na zakázku se snaží najít jedinou kladnou referenci pro firmu, která má hafol záporných referencí. Zaslouží si takový člověk "být neokraden" ? Myslíte si, že se kladně k firmám vyjadřují spokojení zákazníci, nebo jde více o PR firem. Záporná je asi ve většině případů reálný nespokojený zákazník :).
Odpovědět
No nevím, záporné mohou být i recenze konkurentů, to bych takhle vůbec nebrala
Odpovědět
Profilova fotka
Tak pokud je na firmu 100 záporných hodnocení a firma ví, že to není pravda, tak se to řeší policií atd. Takže pokud opravdu někdo má jen negativné hodnocení a pozitivné jedno či dvě, tak bych věřila tomu, že si ty pozitivné napsali sami. Jinak, já osobně jsem vždcky dala jen ja ústní doporučení známých a přátel a musím říct, že jsme za celou stavbu nebo zařizování neměli jedinný problém.
Odpovědět
Profilova fotka
Na nespokojené bych rozhodně dal. Je to varování a u těch spokojených bych se náhodně domluvil na schůzce a sám se přesvědčil na místě jak jsou spokojení. nejlepší je dle zkušeností lidí které znáte.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?