Reklamace dveří SEPOS

Profilova fotka
Dobrý den, chtěla bych znát Vaše názory k naší situaci. Máme 2 mesice nove dveře a u dvou se nám stalo to, že v miste kde je protiplech kování nám dveře popraskaly. S dveřmi se zachází úplne normálně. Zavírání na kliku a stalo se mi, že mi jednou dveře bouchely průvanem. Ale to myslím normální zátěž kterou by dveře měly vydržet Firma Sepos mi oznámila ze má reklamace je neoprávněna protoze dveře jsou uzpůsobene k zavírání na kliku a ne na bezkontrolovatelne zavírání. Připadá vám to normální že mi tohle udělají dveře ktere jsou používány ani ne dva měsíce? Nedokážu si představit až budeme mít deti ktere nedosáhnou na kliku a budou dveře zavírat dotlačenim. Můžete mi prosím poradit jak se bránit? Je možné ze technik třeba protiplech hodně utahl a tim pádem tam vznikl tlak který to takto praskl? Ještě podotýkám ze reklamační technik se na ty dveře ani nepřijel podívat.
Odpovědět
1
2
@zirafka1988 Vždy říkám, že dobrá firma se pozná podle reklamace. Tohle je každopádně děs, prostě to na vás zkouší. Trvejte na reklamaci, pokud se k tomu budou stavět takhle dále, nezbývá než rozjet kolečko vyhrožování, soudních znalců a podobné parády. Každopádně vám to nezávidím. Doma mi dveře bouchaj neustále, zapomínám občas zavírat okna a dveře :-) a je to už dva roky a tohle se ani náznakem nestalo.
Odpovědět
Profilova fotka
@lopp a jak mám tedy reagovat? Že nesouhlasím s verdiktem? Dokonce mi poslali i cenovou nabídku na výměnu. .opravdu jsem se nasmála. Ty dvě nove obloze by staly 500,- a za práci a dopravu si účtují 4.200,- uvažovala jsem ze si 5ady pozvu kamaráda co montuje dveře ať se ni k tomu vyjadri. Pak bych jim mohla říct že jsem nedostala žádne poučení.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, tak to nerad ctu - minuly tyden jsme od nich take objednali dvere. Jaky je to, prosim, model? Dekuji.
Odpovědět
Profilova fotka
@zeneva jedna se o model Toledo.
Odpovědět
@zirafka1988 Kamaráda bych si pozval určitě, ať se na to podívá, aby jste věděla čím argumentovat. Podle mě je to tím, že ty šrouby nějakej expert navrtal úplně do kraje, tudíž při sebemenším pohybu se vylomil bok. Trval bych na osobní návštěvě technika, pokud odmítne, chtějte nadřízeného. Rozhodně bych výměnu nechtěl, jelikož je to jasně vada výrobku a navíc nikde není psáno, že se vám to brzy nestane zase na jiných dveřích. Podle mě to není ani průvanem, klidně by se to stalo i kdyby jste jen do zavřených dveří trochu víc zatlačila. Pokud s nimi nebude jakákoliv řeč, budete to muset řešit bohužel přes soudního znalce a následně nejspíš soudem, pokud na nic nepřistoupí. Nic příjemného vás asi ale nečeká, pokud je firma neseriozní, je to vždy stejný příběh, reklamace neexistují, v dnešním světě žádná novinka, setkávám se s tím docela často.
Odpovědět
Profilova fotka
@lopp Děkuji za obsáhlou odpověď. Zkusím tedy vymyslet nějaký postup a argumenty. Nic příjemného to nebude ale budu se snažit jim co nejlépe argumentovat. Technika chci do baráku dostat a pokud odmítne budu to brát jako další selhání z jejich strany.
Odpovědět
Profilova fotka
A to se ještě technik vyjádřil, že důvodem je nepřiměřene zacházení s dveřmi. To je taky super univerzální kec.
Odpovědět
@zirafka1988 Každopádně základ je podat reklamaci oficiální cestou, nejspíš to budete mít v nějakém reklamačním řádu nebo smlouvě. Vše si pečlivě dokladujte včetně lhůt pro vyřešení. Nijak se neobhajujte co jste dělala a nedělala, prostě mají vadný výrobek a nemusíte jim vysvětlovat proč a jak. Vždy trvejte že chcete nadřízeného když vám někdo nevyhoví, i kdyby jste měla skončit až u ředitele :-) Pokud všechny pokusy selžou, oslovte znalce. Nezbývá než doufat že takto daleko to nezajde, hodně štěstí ;-)
Odpovědět
@zirafka1988 Jo to je klasika s tím technikem, některé firmy to takto mají, vždy mě pobaví, když pak někde od nich slyším jak se jim podařilo snížit reklamace v daném roce. Jenže z velké části to není zlepšením kvality, ale školením reklamačního oddělení :-) Nepřiměřené zacházení není to, že jim to takhle popraská, ale to že když budete do dveří kopat, uděláte tam díru. Ale jak říkám, některé firmy to takto zkouší, nemyslím konkrétně jen ve dveřích, ale obecně u těchto dodávek.
Odpovědět
Profilova fotka
@lopp no jedinne co mám opravdu strach, že jsem jim tekla ze jsem toho všimla pi tom co ty dveře několikrát bouchly průvanem. Ze se toho hnedka chytnou a budou to brát jako špatne zacházení.
Odpovědět
@zirafka1988 Takové věci jim říkat nesmíte, nikde jste nebyla, nic jste nedělala, ani babičku jste nečetla... :-D Ale jak říkám, mně doma mlátí dveře neustále a nikdy nic, tím to rozhodně není, je to tím kde je to navrtané. Jsou to dveře, ne skleničky... :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@lopp no jenže když je člověk naštvaný tak jsem si v tu chvíli neuvědomila ze mam raději s držet pusu.
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
Kdyby vás napadly jakékoliv další argumenty tak sem s nimi.
Odpovědět
Profilova fotka
@zirafka1988 bouchnutí dveří není špatné zacházení...Dveře musí být konstruovány tak, aby náhodnému bouchnutí odolaly a ne, že se 2x zabouchnou při průvanu a ty můžeš dveře vyhodit :-( Naše děti (5 a 3 roky) snad ani kliku neznají, mlátí s dveřmi imrvere. I mě se občas zadaří při větrání, ale dveře drží (máme Sapeli).
Odpovědět
Profilova fotka
@catt82 mas recht. Kdybych do tech dveří fakt kopal a nebo rozbila sklo tak.nereknu. ale tohle fakt ne.
Odpovědět
Profilova fotka
@zirafka1988 já bych jejich vyjádření opravdu brala jako vtip, protože firmě opravdu připadá v pořádku, že se po 2 měsících dveře rozpadají...??? Písemně podej reklamaci, trvej na osobní návštěvě reklamačního technika a hl. zdůrazni, že ke dveřím jste se chovali šetrně a že se podle tvého názoru jedná jednoznačně o výrobní vadu.
Odpovědět
Profilova fotka
A co jim pohrozit českou obchodní inspekcí? Ti by to mohli řešit..
Odpovědět
Profilova fotka
My máme od SEPOS a bouchají průvanem pořád a nic se jim nestalo = máte asi vadný kusy. Rozhodně trvejte na reklamaci!
Odpovědět
Profilova fotka
@slabici taky už mě to napadlo. Nejdřív se zkusím domluvit abych tady dostala toho technika. Pak mu řeknu Všechny argumenty a uvidíme co z toho bude. @nobondgirl taky si myslím že je to blbost aby to takhle zareagovalo. Vezmi si kolikrát třeba zavřes dveře nohou když ne ses třeba nákup.
Odpovědět
Coi tohle neřeší ... Ty se zabývají něčím jiným , v tom vam nepomůžou.
Odpovědět
Taky máme Sepos, taky bouchají průvanem, malá je nezavírá jinak než třísknutím. A ťukám, nic se jim zatím nestalo. Máme dva a půl roku. Pevné nervy přeji.
Odpovědět
Profilova fotka
No tak jak to tady čtu bude to boj..ale Já se nevzdám. Už kvůli te směsného nabídce na výměnu. Materiál 500 Kč a práce 4.200,- fakt vtipné
Odpovědět
Profilova fotka
@anitia @nobondgirl @lopp @catt82 tak po dnešní hádce s reklamačním technikem, kdy mi bylo doporučeno si koupit do dveří zarážky, jsem se hnedka ráno totálně vytočila. myslím si, že tam budou mít ze mě ještě vítr. Dle sdělení technika, já můžu za to, že mi ty dveře bouchly průvanem, hrál si s každým slovíčkem. ale pak se do totálně dostala do úzkých, když jsem se ho zeptala, zda má doma průvan a on mi řekl že ano, a zda mu ty dveře někdy bouchly, tak mi opět řekl že ano, a když sem se ho zeptala, zda má zarážky, tak mi řekl že ne, tak jsme se ho zeptala, proč ty zarážky nemá, když má doma průvan. nevěděl co odpovědět. jestě mi řekl, že mám těžké dveře. takže další argument - zárubně nejsou přizpůsobené váze dveří. opět nevěděl co odpovědět. takže chyba je na jejich straně, protože neproběhl žádný zátěžový test, kdy by bylo vyzkoušeno, jak zárubně reagují na tyto těžké dveře. ale podle sdělení technika za to pořád můžu já, protože jsem si měla pohlídat, jestli mám doma průvan... prý tuto situaci pořeší a dají mi vědět, zda došlo k pochybení...
Odpovědět
Profilova fotka
@zirafka1988 A na základě čeho pan technik zjistil, že máte těžké dveře? Už jsi ho dostala k vám?
Odpovědět
Profilova fotka
@catt82 ještě jsme příspěvek trochu upravila. podíval se do faktury jaký máme model a sám řekl, aha vy máte takový a takový model, no ty dveře jsou dost těžké.
Odpovědět
Profilova fotka
@zirafka1988 a na základě čeho by zákazník měl poznat, že si kupuje "těžké" dveře a že jejich používáním si vylomí zárubeň? Upozornili tě na to, že dveře jsou těžké a že obložky k nim nejsou vhodné? Dali ti návod ke správnému používání jejich "těžkých" dveří, kde tě na tuto zkutečnost upozornili? Sám technik řekl, že zárubně nejsou přizpůsobené dveřím - takže už víš, kde je problém a to není problém zákazníka, ale výrobce! Pořeší to jedině tak, že vymění zárubně za nové, které budou "přizpůsobeny" :-D Tohle je fakt komedie...
Odpovědět
Profilova fotka
@catt82 přesně toto jsem mu řekla, nikdo mě nepoučil o tom, jak se s dveřmi má zacházet, nemám žádný dokument, kde by to bylo napsáno. je mi úplně jasné, že chyba je na jejich straně, když dodávají těžké dveře, tak mají dodat zárubně odpovídající kvality aby se toto nestalo. takže tohle bude hlavní argument, pokud bych to měla řešit někde výše....ke konci už nevěděl jak reagovat, tak raději začal že má špatný signál a nějak mu vypadávám....
Odpovědět
@zirafka1988 Popravdě nechápu jaký vliv má váha dveří na to, že se vylomí zárubeň v tomto místě, kdyby to bylo u pantů, tak možná, tady je to úplně jedno. Navíc tak jako tak je to chyba výrobku. Asi to bude znít divně, ale nemyslím si, že zde je nějaká potřeba argumentace. Koupila jste výrobek, ten je vadný, chcete jej proto reklamovat. Není to o tom, že někoho máte přesvědčit proč je vadný, solidní firma by se k tomu postavila. Bohužel tohle bude opačná zkušenost.
Odpovědět
Profilova fotka
Čekala bych že se do této diskuze připojí PRO profesionál od Seposu, tady na modré střeše měli pořád reklamy a teď když je problém tak ticho po pěšině:-) držím pěsti. ....... taky máme od nich dveře, rok a žádný problém.
Odpovědět
Profilova fotka
@lopp přesně moje řeč, ale technik má dokonale naučené fráze, které používá. jsou na toto školení, takže ví, jak se mají chovat.
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?