Recenze Corfu Fiesta Allibert zahradní nábytek

Moc Vás všechny zdravím! A prosím, pokud máte někdo výše uvedenou sestavu zahradního nábytku, můžete mi napsat, jak jste spokojeni? Na Mallu jsme reklamovali opakovaně popraskané sedáky a tvrdí nám, že jsme s tím museli dělat bůh ví co. Že je to jejich vlajková loď a nikomu jinému nic nepraská. Opravdu na křeslech jen sedíme a moc nevěřím tomu, že jsme jediní, kdo má tento problém. Spíš si myslím, že nikdo nechce tahat tak velký kus na reklamaci. Díky!
Odpovědět
Opravdu nikdo? :-)
Odpovědět
Tak koukám, že si tady vystačím sama. :-D Ale nevadí i tak se podělím o další zkušenosti. Třeba se to bude někomu časem hodit. Tak máme vyreklamkvané sedáky a poslali nám nové. Člověk by mohl být spokojen, ale má to jeden háček. Prasklé sedáky byly reklamovány již podruhé během dvou let. Jelikož na sedačkách, které mají nosnost 100-110 kg jen sedíme, nikdo v rodině nemá víc jak 90kg a navíc to prasklo i pod synem, který váží 70kg, začínám pochybovat, že to byla reklamace poslední a spějeme do bodu vrácení zboží. Ale! Do reklamačního protokolu napsali, že v rámci zachování dobrého vztahu se zákazníkem posílají sedáky nové, ale reklamaci neuznávají, protože se podle nich jedná o mechanické poškození. Vlk se nažral a koza zůstala celá.... =-) Takže při další reklamaci nebude patrně nárok na vrácení peněz, protože tahle reklamace nebyla uznána?!? Na naši námitku, že jednak nechápeme, co je podle nich mechanické poškození a chceme změnit jejich vyjádření, se Mall začal stavět do pozice, že se ho to netýká a ať se domluvíme s technikem, který posudek napsal. Sedáky, které šly do reklamace už mají u sebe samozřejmě oni, takže je máme chtít zpět a nechat udělat znalecký posudek?!... No tak uvidíme, podle nálady a času. Ale na to asi Mall spoléhá.
Odpovědět
Tak jsme napsali na Mall, že chceme prasklé sedáky vrátit zpět, abychom nechali udělat znalecký posudek. Odpověď od Mallu: "Reklamace byla vyřízena. Poškozené díly byly zlikvidovány a zpět jej nemůžete obdržet. Výsledek reklamace měnit nebudeme, na základně odborného servisu reklamace byla zamítnuta. Je dobrá vůle servisu, že to opravili nad rámec svých povinností". ...Asi máme být rádi, že nám poslali sedáky, které praskly díky jejich nekvalitnímu materiálu a ještě nás tím patrně připraví o možnost vrácení zboží. Ty jsou ale tak hodní, že?! :-)
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?