Při koupi spotřebiče prodloužení záruky za poplatek

Dnes jsem byli kupovat pračku v ELECTROWORLDu a prodavačka mě trošku zmátla.Nabídla mi prodložení klasické 2.leté záruky na 3 roky za 1299kč a když jsem se na to moc netvářila,tak přitvrdila výhružkami typu,že se 2.letá záruka nevztahuje na žádné závady vzniklé do 2.let od zakoupení výrobku a pokud se nějaká závada vyskytne,budu si jí muset uhradit ze svého. :-N Nedala jsem se zastrašit,odmítla jsem to a pak z ní vylezlo,že jde vlastně o závady,které jsou způsobené opotřebením. :-D Zažádala jsem si o odvoz domů,který má být zdarma a namluvila mi,že v tom mám započítanou instalaci a zapojení pračky,tak ať na tom trvám.Ale na kase mi poladní k účtu dala i brožuru,kde bylo tučne napsáno,že na to mám opravdu nárok,pokud jsem si tu službu zaplatila extra. :-D Stává se Vám to také,nebo jsou to praktiky jen této společnosti?
Odpovědět
Profilova fotka
já myslím, že u tak velkého prodejce "jedna ruka neví, co dělá ta druhá" a není to problém pouze Electroworldu. Asi tak - vysoká fluktuace zaměstanců, občas brigádníci, občas "blbý den".
Odpovědět
Prodlouženou záruku nám nabízeli už loni na jaře ke kuchyňskému robotovi a teď před vánoci k foťáku. Paní povídala, že se tím pro nás nic nemění jen je záruka delší.
Odpovědět
Obchodníci na elekronice poslední dobou vydělávají velice malé procento, tak aby se nějak zahojili nabízejí prodloužené záruky. Pro zákazníky se nic nemění, prostě jen delší záruka, která se podle mě v dnešní době hodí, kdy je spotřební elektronika projektovaná na "vysrání" těsně po klasické záruce. Takže ber nebo nech bejt. Prodavačka asi jen neuměla moc svou práci a prodlouženou záruku Vám neuměla prodat a pletla do toho jistou formu nátlaku.
Odpovědět
my si před vánoci kupovali led TV a prodejce nám taky nabídl prodlouženou záruku o 3roky, takže o 5 let, ptali jsme se ho na výhody a řekl, že kdyby se něco stalo, tak nevěří, že při tak velkém pokroku v elektronice, že es bude něco opravovat, tak že jestli se nám třeba za 4roky něco stane s TV, tak automaticky dostaneme novou.. takže jestli to tak bude, tak je to dobré..
Odpovědět
Tak já s tím mám jenom blbou zkušenost.Sice je to cca 4 roky zpátky,ale pochybuju,že se něco změnilo. Koupili jsme si vysavač v Electroworldu a připlatili jsme si za prodlouženou záruku. Cca po roce se na něm pokazilo několik věcí a vzhledem k tomu,že nebyl za "pár korun", tak jsem ho šla reklamovat. Prodlouženou záruku jsme měli a díky tomu jsem si musela koupit nový vysavač.v papírové smlouvě o tom nebyla ani zmínka,ale byl tam odkaz na internetové stránky a tam bylo napsáno, že na vyřízení reklamace mají 90dní. Ale jelikož máme psa, tak vysávám obden a bez vysavače jsme nemohli existovat,tak jsem šla a koupila obyčejný nový.vysavač opravený mi vrátili po 80 dnech ]-( ]-( ]-( Takže já už takovouto službu nikdy více a mám známou,která má stejnou zkušenost-akorát s jiným výrobkem.
Odpovědět
Profilova fotka
Já kupuju spotřebiče v Euronicsu, pač tam dávají skoro na vše 40 měsíců záruku a to zadara :-)
Odpovědět
Taky jsme letos kupovali pračku v Electroworldu a byla mi nabídnuta prodloužená záruka s poplatkem. Samozřejmě ze zákona platí běžná záruka,ale prodavač mi vysvětlil, že tato služba mi zajistí maximální komfort při reklamaci ,který nedostanu při běžné záruce. Zdarma jakákoliv oprava, ikdyž si ji způsobím sama anebo nový výrobek,pokud oprava nebude možná. Pročetla jsem si to i na letáčku, který mi dali pro info, když jsem si připlatila. Prodavač byl velmi ochotný a přitom nic nevnucoval. Ze zákona je doba vyřízení reklamace 30 kalendářních dnů. Pokud se mi spotřebič pokazí v záruční době a bude to například vysavač, tak mi těch 30 dnů (oproti 80ti ) stejně nic nepomůže, protože vysávat budu potřebovat určitě dřív. ;-)
Odpovědět
Tak teda nevím zda je to tak jak píšeš , prodloužená záruka je vlastně to že za poplatek si prodloužíš běžnou záruku na kterou se vztahují pouze výrobní vady a né vady způsobené nesprávným používáním , nebo opotřebením :-( . Smlouva o prodloužené záruce a letáček na prodejne není totéž , pro tebe je směrodatná smlouva, protože v ní určitě odkaz na leták z prodejny není. Omlouvám se že nevěřím co ti bylo řečeno , ale držím palce pokud ti vznikne nějaký problém ať je to tak jak bylo na letáku.
Odpovědět
Profilova fotka
My taky kupovali pračku v Elektroworldu- co vím, tak za ten poplatek nejen běžnou záruku prodloužíš, ale získáš tím záruku i na vlastní zavinění, tzn. že si věc zničíte sami. To se nám s tou pračkou taky stalo. Manžel nezapojil odpadovou hadici, a všechen odpad "hrcnul" na pračku-tudíž do elektroniky a pod. a bylo po ptákách. Stalo se to, když jsme pračku měli 2 a půl roku. Musím teda pochválit, že bez keců Elektroworld poslal opraváře, ten pračku opravil-vyměnil řídící jednotku- a to jel knám přes 30 km od prodejny EW, a nedali jsme za to ani 1kč, a byla to naše vina. Podle mně je tahle záruka u EW dobrá věc, ale samozřejmě u výrobku u kterého se to vyplatí. ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
Mně zase v Datartu cpali tu speciální záruku k vodotěsnému foťáku (do 8 metrů). Že prý kdyby se mi tam dostala voda, tak by se mi na to nemusela vztahovat záruka. Poslal jsem je k šípku, že bych to případně hnal přes soudního znalce. :-)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 4 měsících
Profilova fotka
NE! Za mě ne! Koupili jsme si v EW navigaci Tomtom. Jelikož měla sloužit pro našeho zaměstnance, řekli jsme si že si připlatíme záruku, kde jednou z výhod bylo i poj. proti pádu na zem. Ale narazili jsme, když jsme navigaci po třech reklamacích vrátili. Peníze za navigaci nám vrátili, ale za prodlouženou záruku ne!!! Není to jejich produkt a jelikož je to smlouva na konkrétní výrobní číslo, tak pokud si koupíte jiný i když stejný výrobek, máte smůlu :-(
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?