Kuchyně Katalpa vs. DIZ, jaké máte zkušenosti?

Ahoj, po několikaměsíčním obíhání kuchyňských studií jsme ve finálním stadiu výběru mezi Katalpou a DIZem. Cenově nás vychází prakticky stejně, návrh a přístup ve studiu nám přijde srovnatelný. Hodně teď proto váháme, kam se přiklonit. Četli jsme samozřejmě i nějaké reference. Na DIZ jsme se dočetli celkem hrůzné zkušenosti, Katalpu zase skoro všichni chválí, vesměs to ale byly dost staré záležitosti. Až nás to překvapuje, protože náš dosavadní dojem z nich je srovnatelný. Chci se proto zeptat, jestli máte někdo opačné zkušenosti, nebo to můžete potvrdit. Jde mi především o fázi realizace a po ní (termíny, montáž, závady, reklamace), tj, zkušenosti lidí, kteří od nich kuchyni opravdu mají. Díky :)
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj, máme kuchyň z Katalpy teď to bude třetí rok. Realizaci nám vymysleli perfektně ve studiu i když pana projektanta jsem občas museli trochu telefonicky popohnat :-) termín a cenu dodržují perfektně. Montáž byla zajímavější :D máme horní skleněná dvířka. Při manipulaci si u dvou urvali skleněné rohy a poškrábali potravinou spíž, máme barevný lak a pěkná rejha. Večer předávací protokol s vadami, takže chyběly dvoje dvířka a jedny u skříně. Nechtěli doplatek ceny dokud nebude kuchyň hotová. Do 3 dnů byli zpět a domontovali vše. Reklamace u nich na jedničku, potravinová skříň se špatně zašupovala a máme ještě Magic corner a ten samý problém se zajížděním. Do druhého dne přijel pán a seřídil a zkontroloval i dojezdy šuplíků. Reklamace myčky taky na jedničku, raději nám přivezli opravdu rychle novou a rozbitou si odvezli :-) Nevím jaké jsou u nich momentálně ceny, ale u nás vyhráli na plné čáře. Budeme realizovat další dvě kuchyně a po kalkulaci opět u nich.
Odpovědět
DIZ neznam, ale s KATALPOU jsem byla nadmíru spokojená :) dobrý návrh, rychlá montáž, jen zapomněli dodat dvě poličky do skříněk, ale vše rychle napravili, vše krásně funguje 4 roky :) moje zkušenost se studiem v Praze Podolí ;-) šťastnou ruku!
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 9 letech
Profilova fotka
Dobrý den, Chtěla by jsem se podělit o zkušenosti s tímto kuchyňským studiem. Kuchyň jsme kupovali před 9 lety za cenu 114000,- bez spotřebičů.. se spotřebiči pak byla cena lehce přes 200000,-. Provedení kuchyně je kombinace fólie lesk a lak lesk. V současné době se na polovině dvířek začala, nebo začíná fólie odfukovat. Paní Zapadlíková reagovala tak, že se to v horizontu 7-9 let může stát. Samozřejmě při nákupu nás na to nikdo neupozornil 😞 Chápeme, že záruka je 5 let, ale prodávat kuchyň, kde dvířka nevydrží ani dvojnásobek záruční doby je na pováženou.. Katalpa samozřejmě může dodat nové, jenže jen 2 dvířka k vestavěné lednici by stála 12000,- + budou mít jiný odstín jak jsme byli upozorněni. Tak Vás chci varovat, dobře si rozmyslete komu za svoji novou kuchyň své těžce vydělané peníze zaplatíte.
Odpovědět
Děkujeme Vám za Váš příspěvek, protože zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá. Dovolte mi na něj zareagovat. Při výběru materiálu provedení kuchyně vždy zákazníka seznamujeme s rozdílností jednotlivých materiálů, s jejich vlastnostmi a se způsobem údržby. Nejinak tomu bylo i při Vaší spolupráci s paní Zapadlíkovou, která Vám sestavu prodávala. Byla jste informována, že fóliovaná dvířka mají menší tepelnou odolnost a nižší odolnost proti vzdušné vlhkosti než např. dvířka lakovaná, ale také nižší pořizovací cenu. Pořizovací cena dvířek byla ve Vašem případě rozhodující, což potvrzuje menší část kuchyně vyrobená v laku a větší část z folie. Myslíme si tedy, že není správné uvádět nyní s odstupem času, při doobjednávce dvířek lednicové skříně, toto jako negativní zkušenost s našimi službami. Tím spíš, že není průkazné, z jakého důvodu k poškození dveří došlo. Negativní hodnocení jsme si vysloužili hlavně proto, že jsme Vám na vaši žádost poslali cenovou nabídku na nová dvířka a upozornili jsme Vás na skutečnost, že se jejich odstín vlivem času a UV záření může lišit od odstínu původních dvířek. Je to běžný jev, který nejsme schopni ovlivnit a který se týká povrchů mnoha jiných předmětů používaných v běžném životě. Navíc jsme Vám doporučili zkontrolovat i ostatní dvířka, zda nevykazují stejnou vadu. Na naši zprávu jste již nereagovala a přesunula komunikaci sem. Přitom by stačilo, kdybyste informace které jste po našem doporučení zjistila, sdělila přímo nám. Mohli bychom se pokusit v součinnosti s výrobcem dveří o přijatelné řešení problému. Tento postup považujeme za jediný konstruktivní a do budoucna se mu nebráníme.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?