Reklamace Gorenje

Dobrý den, rád bych touto cestou požádal o "spolupráci". Jedná se o následující: Máme novou (3 měsíce) kuchyňskou linku včetně spotřebičů Gorenje - dodavatel kuchyňské studio Válek a Kačena. Sklokeramická varná ( ECT644BSC) deska po zapnutí levé dolní varné zóny se sama zcela po chvíli vypne. Zároveň je cítit ten typický smrad el. zkratu. Na koho se nyní obrátit ohledně reklamace? Na zhotovitele a dodavatele kuchyňské linky nebo na firmu která s tímto dodavatelem smluvně spolupracuje ve smyslu zapojení všech el. spotřebičů ? Reakce na řešení ze strany kuchyňského studia příchozí SMS s číslem na servis Gorenje. Děkuji za Vaše názory a podněty. Radim P.
Odpovědět
Profilova fotka
pokud spotrebice dodaval a montoval dodavatel kuchyne (i fakturoval cenu za zapojeni) tak je to na něm, pokud zapojoval nekdo jiny tak za nim.... mozna bude stacit pritahnout draty ve varne desce.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?