Dobrý den,
rád bych touto cestou požádal o "spolupráci".
Jedná se o následující:
Máme novou (3 měsíce) kuchyňskou linku včetně spotřebičů Gorenje - dodavatel kuchyňské studio Válek a Kačena.
Sklokeramická varná ( ECT644BSC) deska po zapnutí levé dolní varné zóny se sama zcela po chvíli vypne. Zároveň je cítit ten typický smrad el. zkratu.
Na koho se nyní obrátit ohledně reklamace?
Na zhotovitele a dodavatele kuchyňské linky nebo na firmu která s tímto dodavatelem smluvně spolupracuje ve smyslu zapojení všech el. spotřebičů ?
Reakce na řešení ze strany kuchyňského studia příchozí SMS s číslem na servis Gorenje.
Děkuji za Vaše názory a podněty.
Radim P.
pokud spotrebice dodaval a montoval dodavatel kuchyne (i fakturoval cenu za zapojeni) tak je to na něm, pokud zapojoval nekdo jiny tak za nim.... mozna bude stacit pritahnout draty ve varne desce.