Teka spotřebiče, máte někdo zkušenost jak jsou kvalitní?

Dobrý den, řeším kuchyňskou linku na míru do nového domu a s tím spojené vestavné spotřebiče. U dodavatele mi jsou nabízeny spotřebiče značky Teka. Na internetu jsem si o firmě vyhledala vše možné, ale recenzí přímo od zákazníků moc není, na to, že Teka působí na trhu velmi dlouho. Máte někdo osobní zkušenost? Jsou opravdu tak kvalitní jak slibují? Ceny jsou poměrně dobré, při nákupu setu ještě lepší, ale přeci jen bych ráda znala osobní zkušenosti. Děkuji za odpovědi.
Odpovědět
@hanulira ahoj, já mám vše od Teky a jsem spokojená. Jen vestavěná lednice by mohla být větší,ale to je problém všeobecně:-D
Odpovědět
@petra273 Ahoj, lednici jako jedinou jsem si vybrala Whirpool, od Teky mě sice jedna zaujala, ale stojí kolem 23 000,-, a já si vybrala se stejnými funkcemi za 13 000,- Nemáš třeba troubu a mikrovlnou troubu s technologií proti otiskům prstů? Zajímá mě, zda to opravdu funguje? A co třeba u trouby technologie Hydroclean - čistění? Hlučnost digestoře, ovládání myčky atpod.? :-)
Odpovědět
@hanulira ahoj, když jsme to kupovali, tak ty otisky, ještě nebyly, jinak bych to brala všema 10:-D. ale není to tak hrozný. čistila jsem to párkrát, je dobrý, že to jde zevnitř vše vyndat a čistí se to jen vodou. Digestoř, pokud se pustí na plný výkon, tak hlučná je, ovládání myčky je jednoduché. Myčku mám poprvné, takže nevím co ostatní typy, já jsem s ní spokojená. Snad jsem ti trochu pomohla...
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 5 letech
Dobry vecer, kupili ste nakoniec Teka spotrebice? Ste spokojni? Dakujem
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 4 měsících
Spotřebiče TEKA razantně nedoporučuji. Vyhněte se tomuto výrobci obloukem. Zakoupeny spotřebiče nejvyšší řady Maestro. Reklamovány 4 spotřebiče (myčka, lednice, mikrovlnná trouba, trouba). Myčka 45cm nejvyšší řady DFI 74960 při vyšších teplotách páry způsobující tekoucí vodu po skříních. Trouba HLB880 vadný kontektor pro teplotní sondu. Nemožnost použítí sondy, trouba si myslí, že sonda je připojena ikdyž připojena není. Sondu připojit není možné, z konektoru "vyskakuje". Mikrovlnná trouba MLS 820 BIS - poškození skla na více místech, "vyčnívající" tmel v rozích spotřebiče. Lednice poškození vnitřních částí - kov z korpusu lednice poškozující těsnění dvěří mrazáku, poškození na různých místech uvnitř lednice. Mikrovlnná trouba, myčka a trouba byly vyměněny za nové, avšak až po reklamační lhůtě 30 dnů. TEKA si s reklamační lhůtou nedělá vrásky, vinu svádí na servis. Myčka dorazila nová, netěsnost stále přetrvává, navíc myčka dorazila poškozená ve vnitřních prostorech. Lednice dorazila výrazně více poškozená, výměna byla mnou odmítnuta.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 9 měsících
Mám všechny spotřebiče v kuchyni od zn. Teka, pouze vestavnou lednici jiné značky kvůli prostoru, se spotřebiči jsem byla spokojená, spotřebiče máme nejvyšší řady teprve rok. Teď přišel problém s digestoří, stála cca 17.000,- .. reklamace byla nahlášena, přijel jejich technik na identifikaci závady a odjel s tím že objedná díl a přijede ji opravit. Bohužel je to již víc jak 30dní a technik nebere telefon, jediný kdo ho vezme je zákaznická linka servisu, ale tam se dozvíte jen že nemají informace, že se informují a zavolají vám. .. takto to partnerovi řekli již 4x a nikdo se pak samozřejmě neozve. Dnes už jsem to nevydržela a zavolala jsem tam já, reklamaci vedou jako vyřízenou opravou výrobku 🤷‍♀️.. nevím jak je to možné, my jim nic nepodepisovali, digestoř opravená není. Řekla jsem paní na lince, že chci aby byla reklamace do konce příštího týdne vyřešená, že jinak po nich budu chtít kopii Reklamačního protokolu o vyřízení reklamace opravou s naším podpisem, který samozřejmě není, budu vše dál postupovat na ČOI a budu požadovat i náhradu nákladů na opravu plesnivé zdi, která se tu teď začala nad kuchyní z vaření tvořit .. upozorňuji, že máme 1 rok starou novostavbu a plíseň tu do teď žádná nebyla. Jsem vytočená, nikdo nekomunikuje, nic neřeší!!
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od gludrova10:

Mám všechny spotřebiče v kuchyni od zn. Teka, pou…
@gludrova10 naprosto klasické chování zákaznické linky, nic nevíme, zavolejte si na servis.. S techniky to takto je, přijedou, zhodnotí závadu a odjedou se slovy, že objednají náhradní díl (náhradní díly však vesměs nemá Teka k dispozici). Pokud bych mohl komukoliv doporučit, s reklamací chtějte ihned vrácení peněz a kupte jinou značku. I se značkami za menší cenu uděláte více práce a zažijete méně stresu při řešení problémů.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?