Vekra - naše zkušenost s dveřmi

Zobraz úvodní příspěvek
VEKRA UŽ NIKDY! Od Vekry si nikdy nic neberte, ať nedopadnete jako já. Už se s nimi měsíc a půl dohaduju, stálo mě to hodně sil, nervů, času i peněz. Výsledek žádný, takže jsem se rozhodla "věnovat" Vekře ještě pár hodin času a napsat na ně recenze všude kam se dá, aby neničili život ještě dalším lidem. Zakoupili jsme si u u nich balkonové a vchodové dveře. Doufali jsme, že jsou solidní firma, ale velmi jsme se spletli. Začalo to tím, že nám 22.4. měli technici dovézt a namontovat dveře. Ten samý den odpoledne mi zavolal pán z Window Holding, kdy tedy chci vyměnit fabku. Netušila jsem o čem mluví, nikdo mi nesdělil že výrobce neměl na skladě správnou fabku a ve dveřích tedy budu mít špatnou - to pro mě byla první komplikace, uvolnit se někdy z práce, aby se mohla fabka vyměnit. Jak je možné, že mi dovezou nekompletní dveře? Následně jsme zjistili, že jsou balkonové dveře vyrobené jinak, než jsme si mysleli. Volali jsme panu Maškovi (našemu obchodnímu referentovi), ale celé odpoledne nám telefon nebral. Nakonec jsem se dozvěděla, že do úterka není v práci a vyřešíme to ve středu. Další týden jsem mu téměř každý den volala a psala emaily, abychom si domluvili schůzku (potřebovala jsem 1. zjistit, zda jsou dveře vyrobeny správně abych si domluvila montáž balkonových dveří (to mi sice Mašek potvrdil, ale číslo na paní která zařizuje montáže, jsem z něj dostala až po téměř dvou týdnech), 2. na vchodových dveřích je velká barevná skvrna a za 3. vchodové dveře nešly zavírat). Pan Mašek další dny neodpovídal na emaily ani nebral telefony (maximálně mi napsal po třech dnech email, že dveře jsou vyrobené správně a skvrnu bude řešit na schůzi, protože pravděpodobně selhala výstupní kontrola). Šla jsem tedy do J. Hradce na prodejnu, kde mi bylo sděleno, ať mu napíšu sms. Po návštěvě prodejny mi jako zázrakem přišel email, kde pan Mašek psal, že s osobní schůzkou nemá problém. Poté se zase nic nedělo. Vyžádala jsem si tedy telefonní číslo na pány z montáže, aby mi dveře namontovali, protože jsme museli pokračovat ve stavebních pracích. Termín další montáže byl domluven na 9. května, tedy více než 14 dní po první montáži. Urgovala jsem tedy pana Maška, aby alespoň před montáží přijel kvůli domluvě, jak vyřešit špatně nastříkané dveře, problémové zavírání a hlavně zda jsou dveře vyrobené podle domluvy. Pan Mašek mi ale na emaily prostě neodepisoval a telefony nebral. Celkově nás to zdrželo více než dva týdny, což pro nás znamenalo zrušit domluveného zedníka na štukování a dalšího člověka domluveného na broušení podlahy. Měli jsme s tím spoustu výdajů navíc, stresu a museli jsme si kvůli tomu brát i několikrát dovolenou. Pan Mašek se do teď neozval. Už jsem neměla sílu to s ním řešit a brali jsme věc za uzavřenou s tím, že máme dveře s flekem, které se špatně zavírají, ale konečně můžeme pokračovat se zednickými pracemi a nebudeme Vekře doplácet fakturu. Faktura ale po montáži druhých dveří a výměně fabky přišla - není na ní ani žádná sleva. Stále jsem doufala, že se to nějak vyřeší a Mašek se zachová dobře, ale místo toho jsme už měsíc a půl naštvaní a řešíme samé problémy. Po třech týdnech jsem napsala email přímo na Vekru a žádala jsem, aby byl přeposlaný nadřízenému pana Maška. Místo toho mi po týdnu přišla odpověď, že Mašek se mi hned ozve a skvrna na dřevěných dveřích není důvod reklamace (to je dost zajímavé, když paní co mi psala skrnu vůbec neviděla a Mašek, který skvrnu viděl z fotky, mi sdělil že selhala výstupní kontrola). Další dva týdny se ni nedělo - Mašek mi neodepisoval a už ani Vekra. Pouze mi chodili upomínky, ať doplatím fakturu. Došlo to až k tomu, že mi měli naskakovat penále za nedoplacenou fakturu i přesto, že jsem žádala reklamaci dveří. Po měsíci a půl mi zavolal technik, že mi další týden dopoledne přijede skvrnu opravit (to je zajímé, protože paní mi sdělila, že skvrny na dřevěných dveřích jsou normální a nedá se s tím nic dělat). To jsem odmítla s tím, že další dovolenou si kvůli jejich neschopnosti brát opravdu nehodlám. Kdyby to se mnou řešil můj obchoďák hned, tak skvrnu mohli opravit když u nás byli kvůli nesmyslné výměně fabky (to jsme si museli vzít dovolenou). Teď jsme ve fázi, že jsme doplatili fakturu, protože na soud nemám čas, nervy ani peníze a nikdo se nám neozývá, Prosím Vás tedy, ať se Vekře vyhnete velkým obloukem. Pokud budete chtít něco reklamovat, nemáte šanci uspět. Dveře si musíte nechat namontovat od nich, protože jinak Vám záruka neplatí. Tím z Vás dostanou další peníze a výsledek je ten, že Vám reklamaci stejně neuznají. Smlouvy s Vekrou jsou napsány jednostranně a Vekra toho při sporech velmi zneužívá. Jediná šance jak s nimi vyjít, je s nimi nic neuzavírat. Opravdu nejsem člověk, který by si stěžoval na něčí práci, ale tohle už je opravdu moc.
Odpovědět
1
2
Profilova fotka
@pavllu Naprostý souhlas "s Vekrou už nikdy". A to se považuji za stálého zákazníka Vekry. poslední zakázka na 10 EURO oken byla avizována jako zakázka, ke které vhodné parapety dodá a namontuje Vekra. Okna dodali, namontovali, závady stihli odstranit do 1 roku samotní externí montéři. Objednal jsem tedy dokončení oken dodávkou a montáží vhodných parapet (konstrukčně i barevně shodně s kováním oken). Po zaměření jsem dostal cenovku, obratem jsem ji odsouhlasil. Následovalo sdělení, že Vekra již parapety nemontuje pouze dodá materiál (tedy urob si sám). Zakázka na okna za 300 tis a mám si to tedy dorobit sám. Využil jsem dokonce doporučený postup: počkat s montáží až po fasádě (myslel jsem - nové postupy nové materiály). Aktuálně nikdo nechce po fasádě parapety montovat. HLEDÁM TEDY PODOBNĚ NAPÁLENÉ ZÁKAZNÍKY, JAKO SVĚDKY PŘÍPADNĚ JAKO ŽALOBCE. ŽALOBU NA TUTO SPOLEČNOST JIŽ MAJÍ V RUKOU MOJÍ PRÁVNÍCI. Pozor rovněž na nově vznikající společnosti se společnými statutáři s Windows Holding, jsou to 10-tisícové sročka, které zřejmě mají Holding chránit před reklamacemi. Windows Holding se chová jako společnost, která chystá svým zákazníkům ještě další nemilé překvapení.
Odpovědět
Profilova fotka
My zatim nebydlime, ale s Vekrou zatim nebyl zadny problem. Instalace na jednicku. Na HS portaly jsme si sice pockali kvuli covidu a zime, ale jinak bez problemu. Komunikace taky super, jak obchodak, tak technik, tak montaznici. Reakcni doba vetsinou do druheho dne odpoved. Kdykoli jsme cokoli potrebovali, dodali. Jo, zapomneli nam dolepit jedno okno paskou, tu ale po upozorneni hned dodali. Mame od nich 14 oken, 2 HS portaly a vchodove dvere,vse drevohlinik. Pobocka Tabor. Instalace zima/jaro 2021.
Odpovědět
Nejhorší skušenosti s Vekrou , nedodržení termínu , instalace oken proběhla během skoro dvou měsíců postupně ve 3 etapách což zastavilo veškeré další stavební práce. Chci upozornit na obchodního zástupce pobočky v Chebu Jakuba Červeného . Na první schůzce s nim vznikl dojem že vśemu rozumí ale bohužel je to opak . Jen kvůli nesprávnmu zaměření vznikl obrovský problém v instalaci HS portálu který musí ještě vyřešit a stejně už to nebude mít ten správný esteticky vzhled a k tomu na svoje vlastní náklady , protože pan Červený vedení lhal . Kvůli te nejhorší komunikaci z vedením a obchodním zástupcem , jsem byla velice zklamaná a vzdala jsem to.
Odpovědět
@kurcenkovamaria Ta vaše čežtina dostavá pjekně na zadek 😬 a v dnešní době automatických oprav 😄
Odpovědět
@china_zucak Jak jste dopadli?
Odpovědět
Aktualizace stavu VEKRA: Dnes konečně přivezli na třetí pokus vchodové dveře...opět špatně. Venku bude madlo a i přesto, že jsme byli dohodnuti, tak je tam opět díra na kliku, která tam nebude. Volala jsem obchodnímu zástupci už opravdu rozčílená a byl na mě protivnej, že s tím nemá nic společného, že to prý řeší servis neboli Window Holding. Jak píše pán výše, tak je to asi krytí. Vidím to tak, že bud nám vrátí minimálně polovinu ceny dveří a my si tam dáme krytku, což bude fakt designovka nebo budeme čekat další tři měsíce a hrozit se, co zase přijde za dveře. Co byste radili?
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 7 měsících
Profilova fotka
Podpis smlouvy s Vekrou na dodávku a montáž oken, venkovních žaluzií a garážových vrat (celkem zakázky za cca 1mil.) - nejhorší rozhodnutí při stavbě domu. Objednáno v polovině února, montáž oken a vrat v polovině června, a ještě v polovině října to nebude po asi 5 reklamačních kolech dořešené. Při opravě jedné reklamované vady způsobí další vady. Montáž žaluzií - na první pokus trefili 8 rozměrů z 10. Na druhý pokus teprve čekám. X dní dovolené zbytečně pryč. Zkrátka, od Vekry už bych si neobjednal ani sklíčko do mikroskopu. Doporučuji jen někomu, kdo má dost zbytečných peněz, spoustu volného času, a hledá napínavé dobrodružství s nepředvídatelným koncem.
Odpovědět
Ahoj, my teď Vekra a bez sebemenšího problému, okna ,dveře i termín...
Odpovědět
Profilova fotka
Tak doplnění - druhý pokus o žaluzie po měsíci čekání od toho prvního: přijeli o hodinu dřív než měli (tj. nebyl jsem ještě na stavbě), rozbalili 2 žaluzie, které měli namontovat, a zjistili, že jsou ve špatné barvě. Takže je opět zabalili a odjeli, tj. další zbytečný den dovolené a budu čekat asi další měsíc na další pokus. Kolik jich ještě bude? Blíží se mi termín realizace fasády, kdy již žaluzie musí být namontované...
Odpovědět
Profilova fotka
@kurcenkovamaria Každá mince má dvě strany. Kdyby někoho zajímala druhá verze tohoto příběhu, rád se o ní podělím 😉
Odpovědět
@martin_gruber No, já nevím, ale mi montovali tedy žaluzie zásadně až po fasádě, dříve to nedávalo smysl, protože by nebyly dotažené špalety až tam, kde to jde vidět. Samozřejmě, boční vedení bylo hotové, ale to nemá žádný vliv na zpožděnou dodávku žaluzií.
Odpovědět
Profilova fotka
@davex Žaluziové kastlíky a vodící lišty musely být před fasádou. Mám předsazenou montáž oken, kastlíky jsou přišroubované k rámům okna, budou schované ve fasádě. Žaluziemi myslím komplet dodávku, tj. kastlíky, vodící lišty, motory a žaluzie jako takové. Jinak ohledně žaluzií naštěstí vše dobře dopadlo. Sám obchodní zástupce přijel a kastlíky a vodící lišty namontoval tak, aby to neblokovalo realizaci fasády. Později přijeli namontovat i motory a žaluzie, takže tato část je nyní již vyřešená, byť o 2 měsíce později. Problém zůstal u HSP, kde je jedno sklo na spodním okraji odštípnuté. Je to vidět jen zvenku, zevnitř je to schované pod těsněním. Ale dle reklamačního řádu je to prý v pořádku, ze 3m v pohledové rovině to vidět není. Navíc jsem přesvědčený, že při předání to tam nebylo, a že to způsobili sami montážníci Vekry při řešení jedné z předchozích reklamací, kdy měnili poškozené těsnění. Místo toho, aby sklo řádně vysklili, ho jen přes spodní hranu odklopili. Přes tu hranu, kde je nyní odštípnuté. Bohužel jsem si toho nevšiml hned. Zajímalo by mě, kdyby si někdo z Vekry koupil auto za půl miliónu a horní okraj okénka u řidiče by byl odštípnutý, jestli by se mu líbilo, kdyby mu prodejce řekl, že to přece není při zavřeném okně ze 3m vidět... Pořád trvám na tom, že Vekra už nikdy a rozhodně ji nikomu nedoporučuji. Pořádně si přečtěte reklamační řád, abyste věděli, co všechno je podle Vekry ještě v pořádku, jak moc může být okno poškozené, aby vám reklamaci neuznali. Přiznám se, že jsem nečetl reklamační řády jiných prodejců, takže nevím, jestli je to někde lepší...
Odpovědět
Článek se načítá
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?