Vyúčtování za vodu - reklamace

Dobrý den, máte někdo zkušenost s reklamací vyúčtování za vodu? V únoru jsme se přestěhovali a teď nám přišlo od bývalého pronajímatele vyúčtování za minulý rok, kdy je spotřeba teplé vody trojnásobná. V daném roce došlo k výměně vodoměru. Momentálně u sebe nemám předávací protokol, abych si zkontrolovala stav vodoměru v únoru. Ale jakou mám šanci na reklamaci v případě vadného vodoměru pokud by čísla seděla a nejednalo se o chybu lidského faktoru? Nemám ani jak si vodoměr zkontrolovat, když v bytě již nebydlíme. A budu ráda pokud vůbec dohledám, kdy k výměně vodoměru došlo. Ale v bytě jsem žila převážně já sama a roční spotřeba teplé vody byla zhruba 20 jednotek. Na nynějším vyúčtování je 69 jednotek a to jsem navíc minulý rok zavedla různá opatření - vypínání vody při delším sprchování, mytí nádobí s ne horkou vodou, použití perlátoru pro úsporu apod. Tak mi přijde nesmyslné, aby byla spotřeba 3-násobná. U vodoměru na studenou vodu spotřeba i o pár jednotek klesla oproti předešlému roku. Takže jsem vodou opravdu neplýtvala a navíc jsem doma bývala opravdu málo, vanu nenapouštěla apod. Doma kouknu na všechny papíry, co k tomu najdu a příští týden mám schůzku s pronajímatelem, kdy po mně bude chtít tento šílený nedoplatek, tak bych ráda situaci vyřešila ještě předtím a případně mu navrhla reklamaci, kterou stejně musí provést sám. Děkuji za jakékoliv postřehy.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?