Reklamace kuchyňských dvířek

Profilova fotka
Prosím, nemá někdo zkušenost s reklamací kuchyně? Konkrétně dvířek... V listopadu 2016 nám byla namontována kuchyně (výrobu jsme zadali místnímu kuchyňskému studiu). Kuchyně na první pohled krásná, avšak hned druhý den po montáži jsme si všimli lehčích prohlubní na ploše dvířek. Vybrali jsme si dvířka foliovaná MDF od firmy Lunit - biela lesk 01. Přijeli týpci, kteří dvířka okoukli, posléze dvířka odvezli a vyměnili za nové. V průběhu několika posledních týdnů nám folie na dvířkách začala "degradovat" - na povrchu se začaly tvořit minidůlky a minihrbolky (jak kdyby pod tím byl zalisován kamínek) a také různé prolisy a pomerančová struktura. Kvůli tomu jsem opět psala do kuchyňského studia, to bylo 2.7., hned následující den (3.7.) se nám ozvali s tím, že mají týden dovolenou a pak budou kontaktovat výrobce dvířek. Zhruba za 14 dní přijel pán z kuchyňského studia, uznal, že prolisy a hrbolky jsou znatelné, nafotil si to a odjel. Až 4.8. si přijel pro jedny dvířka, výrobci je chtěli na posouzení. Dnes jsem jim psala, jak to vypadá, po měsíci a týdnu nemáme ani žádné info, ani dvířka a obratem nám přišla odpověď, že výrobce dvířek reklamaci neuznal kvůli jakési normě ]-( ]-( ]-( . Dvířka nám budou vrácena příští týden. Na co máme nárok? Naše reklamace nebyla vyřízena do 30 dnů. Můžeme se nějak bránit nebo musíme žít s dvířky, na jejichž povrch vystupuje něco, co tam při montáži nebylo?? Za odpovědi moc děkuji! ;-)
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?