Americká lednice - Samsung

Zdravím všechny, ráda bych zde napsala zkušenost s americkou lednicí Samsung RS68N8242SL/EF. Po cca 8 měsících užívání začala lednice velmi hlučet. Hluk je opravdu hodně velký. Na info lince Samsung mi bylo sděleno, že se jedná o běžný jev, že lednice nachlazuje. Vzhledem k tomu, že po 10 dnech byla situace s hlukem již opravdu neúnosná a lednice hlučí v podstatě 24 hodin, obrátila jsem se opět na info linku. Prý se mi tedy ozve technik s návrhem termínu, vzhledem k tomu že byl pátek a pak v pondělí státní svátek, ozvali se mi až v úterý s tím, že mi nabídli termín až za 10 dnů. V té době mám bohužel dovolenou (naplánovaná už půl roku dopředu), musela jsem navrhovaný termín odmítnout. Pán mi sdělil, že dřívější termín mi dát nemůže, že nestíhají a mají moc oprav (rozuměj "výrobky samsung jsou velmi nekvalitní, takže je hodně oprav a nestíháme" ). V lednici mám spoustu jídla za hodně peněz (kvůli speciální dietě svého dítěte), takže pokud se úplně rozbije, můžu vše vyhodit. Náhradu mi samozřejmě nikdo nedá. Cena této lednice je přes 40 tis., což je opravdu hoodně, ale protože potřebuji mít velký a kvalitní mrazák, rozhodla jsem se, že si ji i přesto pořídím. Bohužel cena absolutně neodpovídá kvalitě. Je mi jasné, že občas je prostě výrobek vadný, ale chování samsungu mě přesvědčil, že od této firmy bych si již nikdy více nic nekoupila. Jsem zvědavá jak reklamace dopadne.
Odpovědět
Samsung už nikdy více!!!! Opravdu nedoporucuji. Vše neskutečně trvá. Technik se na lednici podíval a sdělil, že náhradní součástku nemá, objednani bude trvat 14 dnů. Dnes lednice přestala fungovat úplně. Je jim jedno, že se jedná o lednici, kterou člověk potřebuje a navíc v ni ma spoustu věcí, o které přijde a nikdo mu škodu neuhradí. 😞
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?