Eshop navýšil cenu za zboží, jak řešit?

30. zář 201490

Ahojte, kupovala jsem si na eshopu obklady. Provedla jsem objednávku za danou cenu, která byla v eshopu uvedena. Přišel mi i potvrzovací email
"Vážený zákazníku,
Vaše objednávka číslo 201409245 byla zpracována naším pracovníkem. Termíny dodání jednotlivého zboží jsou následující😃o týdne"
Asi za tři dny mi napsali, že "velice se Vám omlouvám, ale zjistili jsme, že Vámi objednaného zboží máme špatně uvedenou katalogovou cenu."

Nevíte jak je to podle nového občanského zákoníku? Jestli můžu trvat na původní ceně?
Díky

  • @wiewiorka  trvat sice můžeš, občas nám taky padna na něčem šaptně cene, buď na tom prodělámw a pošleme to abychom zákazníka nenaštvali, a nebo zkrátka řekne, že dodavatel již zboží nemá, tudíž ho nemáme ani my další bude ale nevíme kdy, takže objednávka je sice otevřená, ale zboží již za tu cenu nikdy nebude.... taková je holt realita. Takže ji můžeš lehce pohrozit a nebo se prostě smířit s tím, že zboží mít za tu cenu nebudeš....

  • @wiewiorka  zkusila bych pohrozit, že objednávku stornuješ, protože máš jiného dodavatele, který má lepší cenu. Zatím mi vždy vyhověli a cenu nechali, i když se mi to teda zatím stalo jen třikrát.

  • @wiewiorka  nemůžeš, oni mají určitě v obch. podmínkách uvedeny důvody, z jakých mohou stornovat objednávku. Sama mám e-shop a taky se mi povedlo zadat třeba zboží za 3 tisíce za 3Kč... Pokud je cenový rozdíl minimální, mohli by ti vyjít vstříc, ale pokud se sekli o velkou částku a museli by ti zasponzorovat celou objednávku, tak to na 100% neudělají... Napíší ti, že nejsou schopni zboží dodat a objednávku normálně stornují...

  • Sponzor fóra
  • @wiewiorka  ahoj...myslim,ze je to klamani zakaznika...my kdyz jsme meli takto spatne napsane ceny,tak jsme to museli prodat za ne a pak to doplatit ze svyho,protoze jsme to spatne nacenili a kdyby treba prisla coi,tak by ti dali pokutu,zes to mela uvedeny spatne a prodavas to draz....tady moc slovo "pardon" neplati...navic ti to potvrdili

  • @wiewiorka  tak toto ma moc rada Coika (většinou v obchodnich retezcich). Jsou povinni ti prodat zbozi za nabizenou cenu v době objednávky. Ale vetsinova prax je, ze pokud je to pro ne zasadne nevyhodne, napisou, ze není skladem nebo nelze dodat..kazdopadne na puvodni cene trvat musíš 🙂 . Obavam se, ze obchod na to nepristoupi a tobe zustane pouze jedine - odstoupit od smlouvy do 14 dnu od objednávky.

  • @petapetruska naštěstí kromě zákon na ochranu zákazníka, existují i zákony, které brání obchodníky a existuej něco jako "zjevná chyba" např. pokud zboží všude jinde stojí 3000kč a někdo ho chce v rámci konkurenčného boje prodávat za 2980kč, ale splete se a uvede 2890kč (tedy o 90 méně, než chtěl), tak má smůlu a skutečně to za 2890 musí prodat. pokud ovšem uvede 28kč, pak se jedná o zjevnou chybu a cenu musí okamžitě opravit (jakmile to zjistí, nebo zákazník upozorní) na skutečnou cenu a NEMUSÍ to nikomu za 28 prodat, ani kdyby přišla ČOI

  • @subsomi  jj tak to zas jo...kdyz je to zjevne uplne spatna cena...otazka je jakou cenu nabizeli a nabizeji ted tazatelce...to nezminila....

  • Puvodni cena je cca 3000 a oni to meli za 550,-. Mno skoda, aspon jsem to zkusila 🙂

  • @wiewiorka  to podle mě není zjevná chyba, jak uvádí @subsomi.  Napsala bych jim, že trvám na původní, již potvrzené ceně a pohrozila ČOI. A pokud by nevyhověli, tu ČOI bych jim tam i poslala. ČOIka má nahlašovací formulář na webu, nemusíš ani nikam chodit, stačí to vyplnit a oni mají povinnost všechny podněty prověřit.

Přidej příspěvek

    Nenašli jste co jste hledali?