Podmínky používaní pro Profesionály

Všeobecné pravidla serveru Beremese-pro.cz a Modrastrecha-pro.cz jako i všech jazykových mutací těchto stránek pro Profesionály.

Vítejte na Naší PRO web stránce. Jejím používáním souhlasíte s níže uvedenými PRO pravidly, které tvoří Dohodu o pravidlech a podmínkách používání Internetové stránky mezi Námi a Vámi. Poslední revize: 09.02.2015

Základní informace pro Profesionály

  1. Vaše příspěvky mají být především v kontextu Modré Střechy - stavění, bydlení. Současně můžete vystupovat i soukromě a sdílet své osobní názory, své bydlení apod.
  2. Ve všech příspěvcích pište pouze malým písmem, je to pro uživatele čitelnější. Nepoužívejte texty psané VELKÝM PÍSMEM (výjimkou jsou začáteční písmena vět, značky a zkratky).
    Velká písmena ruší a dělají text hůře čitelným.
  3. Veškeré Vaše kontakty jsou uvedeny na Vašem Profilu Profesionála. Uživatelky se sem kdykoli prokliknou přes Váš login nebo Váš fotopotrét. Proto jinam na stránky nevkládejte své kontakty (www stránka, e-mail, telefonní číslo, adresa, apod.). Výjimkou jsou krátké zprávy.
  4. Do příspěvků můžete vkládat jen odkazy na Modrastrecha.cz, např. na Váš profil PRO, na Váš konkrétní inzerát nebo album. Nevkládejte odkazy na své webové stránky.
    Pozor, vždy vkládejte jen odkazy z pohledu uživatele, tedy na www.modrastrecha.cz. Odkazy na www.modrastrecha.cz uživatelé neotevřou, protože se nedostanou na "-pro" stránku, která jen pro správu Vašeho Profilu Profesionála.
  5. Příspěvky vkládejte s mírou. Příliš časté nebo opakované zveřejňování stejných nebo velmi podobných příspěvků působí jako spam, a proto není povolené.
  6. Zavináč před loginem (@login_uzivatele) automaticky upozorní uživatele na Vaši novou reakci.
  7. Jakýkoli příspěvek můžete označit “Líbí se mi to”.
  8. Jakýkoli příspěvek můžete označit jako závadný (vykřičníkem pod příspěvkem).
  9. O tom, jestli příspěvek splňuje pravidla stránky, rozhoduje admin stránky.
  10. V případě porušení pravidel může admin: změnit příspěvek, odstranit příspěvek, deaktivovat Profil Profesionála, zablokovat Profesionála. O druhu sankce se rozhoduje na základě typu a vážnosti porušení pravidel a dosavadních zkušeností s Profesionálem.

Pravidla fóra pro Profesionály

“Fórum je místo, kde se všichni scházíme, povídáme si, pomáháme si, radíme se, poznáváme se. Jestli to má být místo příjemné pro všechny, je důležité chovat se slušně, respektovat ostatní a nezneužívat možnost všechny oslovovat.”

Základní informace o fóru

  1. Fórum obsahuje dvě formy vláken - diskuze a otázky.
  2. Do diskuze je možné přidat více příspěvků. Na otázku je možné zareagovat jen jednou.
  3. Profesionál může reagovat v existujících diskuzích a otázkách založených uživateli.
  4. Profesionál nemá možnost zakládat diskuze ani otázky.
  5. Do fóra Profesionál vstupuje s upřímnou snahou poradit a pomoci na základě vlastní zkušenosti, inspirovat a navazovat vztahy s uživateli.
  6. Příspěvky bez snahy poradit a bez přidané hodnoty do fóra nepatří (zejména čistě reklamní příspěvky).
  7. Fórum je veřejné, proto zvažte zveřejnění osobních informací o sobě i o jiných.

Pravidla pro přispívání do fóra

  1. Diskutujte k tématu. Diskuze a nebo otázka je definována jejím názvem (otázkou) a prvním příspěvkem, který vytvořil autor tématu. Nevkládejte příspěvky mimo téma. Příspěvky typu "Pokud náhodou budete potřebovat..." nebo "Kdybyste hledali..." narušují vlákno diskuze a proto nejsou povolené.
  2. Nevkládejte své kontaktní údaje ani kontaktní údaje jiných firem v textu nebo formou fotografií (www stránka, e-mail, telefonní číslo, adresa, apod.). Můžete uvést název firmy.
    Pod každým Vaším příspěvkem do fóra se automaticky zobrazí aktivní odkaz na Vaše www stránky. Proto je zbytečné vkládat do textu Vašeho příspěvku stejný odkaz podruhé.
  3. Do příspěvku můžete vložit obrázek pro inspiraci. Do příspěvku přidávej maximálně 3 samostatné fotografie. Ideálním řešením je přidání jedné kolážové fotografie, která slouží jako ukázka tvé práce.
  4. Dodržujme pravidla slušného chování. Nepište vulgárně, neužívejte nadávek a nebo hrubých slov.
  5. Respektujme se navzájem. Neurážejte, neprovokujte a nereagujte na osobní útoky na sebe. Jestli na vás někdo útočí, oznamte to adminovi stránky.
    “Jestli někdo reaguje na urážku urážkou, není v ničem lepší než ten, kdo začal.”
  6. Nezveřejňujte osobní informace o ostatních uživatelích nebo vaši vzájemnou osobní poštu.
  7. Nevkládejte žádosti o účast a hlasování v soutěžích.
  8. Nehodnoťte jiné Profesionály, konkurenci nebo jejich služby.
  9. Neupozorňujte na svůj Shop.
  10. Příspěvky do fóra neslouží jako reklama ani jako inzeráty.

Pravidla pro fotoblogy Profesionálů

“Představte si místo, kam zvete své klienty, abyste jim ukázali svou práci, představili svůj produkt, informovali o novinkách a akcích. Na Modré Střeše je tímto místem Váš Fotoblog.”

Základní informace o fotoblogu

  1. Do svého fotoblogu můžete vkládat krátké zprávy, alba nebo články.
  2. Vaše příspěvky se zobrazí na dvou místech:
    • na Vašem profilu PRO
    • na hlavní stránce fotoblogů www.modrastrecha.cz/blogs
  3. Máte právo ve svém fotoblogu mazat komentáře jiných uživatelů podle vlastního uvážení.
    Toto právo vnímáme trochu jako povinnost Profesionála pečovat o svůj fotoblog.
  4. Příspěvky ve fotoblogu neslouží pro prodej věcí. K inzerci je třeba využít Shopy. Ceny uvedené v Albu pod obrázkem jsou v pořádku.
  5. Všechny příspěvky Profesionála jsou viditelné pro všechny (i pro neregistrované) uživatele. Příspěvky indexuje google a jiné vyhledávače.
  6. Jestli Vám byl příspěvek pozastavený adminem, přečtěte si vysvětlení přímo v příspěvku. Opravte nedostatky a odešlete adminovi na schválení.

Krátké zprávy

“Krátké zprávy slouží jako odpověď na otázku “Co je u Vás nového?”, dále informace o akcích, nových produktech nebo jako pozvání na krátký rozhovor.“

  1. Do krátké zprávy můžete vložit text i obrázek. Je to Váš stručný aktuální post.
  2. Krátká zpráva může obsahovat odkaz na Vaše www stránky.
  3. V krátké zprávě můžete vyhlásit nebo propagovat Vaše soutěže, ankety apod.
  4. Nepoužívejte krátkou zprávu jako inzerát. K tomu využívejte službu Shopy.

Fotoalba

“Fotoalba slouží Profesionálům pro prezentaci firmy, zboží a služeb. Mají být pro uživatele zdrojem inspirace.”

  1. Album tvoří nadpis, popis a obrázky. Hlavní částí jsou obrázky.
  2. Do alba patří např. fotografie Vašeho zboží a služeb, "zákulisí" Vašeho byznysu apod.
  3. Album není inzerát a neslouží pro prodej věcí.
    Název alba:
    • stručný a výstižný nadpis
    • název neobsahuje žádné ceny, slevy, "skladem", wwww, kontaktní údaje, apod.
    Popis:
    • podrobnější informace
    • např. výhody výrobku, informace o materiálu nebo výrobci, místo prezentované stavby, apod.
    Fotky, obrázky
    • v popise pod fotkou je možné uvést konkrétní info (název, cena, materiál, výrobce...)
    • pro označení fotky je možné použít vodoznak
    • vodoznak může obsahovat Váš login, výrobce, název Vaší firmy nebo www odkaz
    • tolerujeme decetní umístění vodoznaku v rámci fotky tak, aby byla nabízená věc co nejlépe vidět
    • rušivý vodoznak přes celou fotku nebude akceptovaný (vodorovně, svisle, roh-roh)

Články

“V článcích můžete psát o svých produktech a službách. Má to být zdroj praktických rad a Vašich zkušeností z oblasti, ve které podnikáte.”

  1. Článek tvoří nadpis, text a případně obrázky. Hlavní částí je text.
  2. Může sloužit jako PR článek.
  3. Jestli článek přebíráte z jiných stránek, vložte odkaz, odkud jste ho převzal.

Pravidla Shopů

“To, co prodáváte, popište co nejlépe. Pište jasně a přehledně. Jestli se na obchodě dohodnete, buďte zodpovědní." - to je naše představa, jak by měl přistupovat Profesionál k obchodům v Shopech na Modré Střeše.

Pravidla pro inzeráty v Shopu

Všeobecně

  • Profesionál může do Shopu přidat neomezený počet inzerátů.
  • Při zadávání inzerátu zadáváte údaje: kategorie, vlastnosti, titulek, popis, cena, stav a fotky prodávané věci.
  • Nezveřejňujte stejný inzerát vícekrát. Samostatné inzeráty pro různé velikosti stejného zboží jsou v pořádku.
  • Inzerát můžete aktualizovat každých 7 dní. Bude se tak zobrazovat v Shopu na předních místech.
  • Doba expirace inzerátu je 28 dní. Pokud v této době inzerát ani jednou neaktualizujete, přestane se zobrazovat. Když jej aktualizujete po expiraci, začne se opět zobrazovat.
  • Jestli Vám byl inzerát pozastavený adminem, přečtěte si vysvětlení přímo v inzerátu. Opravte nedostatky a odešlete adminovi na schválení.
  • Kategorie

  • Nezveřejňujte inzeráty, pro které nemáme vytvořenou jasnou kategorii. Jestli nevíte, kam váš inzerát patří, je dost pravděpodobné, že do našeho Shopu nepatří.
    Chceme, aby se v Shopech prodávaly věci, které jsou v přímém kontextu stránky.
  • Jestli prodáváte v inzerátu více věcí, musí být ze stejné kategorie.
  • V Shopech nenabízejte služby.
  • Titulek inzerátu

  • Stručně napište, co prodáváte. Název má obsahovat jen pojmenování prodávané věci.
  • V názvu inzerátu nepoužívejte subjektivní přívlastky na prodávanou věc. Např. "krásný", "nádherný", "roztomilý" atd.
    Popis má být objektivní. To, jestli je něco "krásné", "nádherné", "roztomilé" atd. je čistě subjektivní pocit a pro kupujícího může být zavádějící.
  • Do názvu inzerátu nevkládejte informace o stavu věci (nové, nenošené, jen párkrát použité...) ani o stavu skladu ("Skladem", "Na objednávku" apod.).
  • Nezveřejňujte inzerát typu: "Akce", "Sleva", "Zdarma k objednávce" a podobně. O akcích a slevách informujte ve svém fotoblogu nebo v podmínkách prodeje.
  • Popis

  • Co nejpřesnější informace o prodávané věci (rozměry, výrobce, materiál a jiné detaily, případně stav a chyby použité věci.
  • V inzerátu nepoužívejte ozdobné znaky. Platí to pro titulek i text inzerátu. Mezi ozdobné znaky patří: vykřičníky!!!, pomlčky ---, hvězdičky ***, smajlíci :), přetečkování.......... atd.
    Jen to ruší a dělá inzerát hůře čitelným. Popis inzerátu se ztrácí mezi nesmyslnými znaky.
  • Do inzerátu nevkládejte odkazy na webové stránky.
    Inzerát neslouží na propagaci webových stránek nebo značek, ale na prodej věcí.

    Cena

  • V inzerátu vždy uveďte jasnou cenu v Kč, za kterou chcete věc prodat.
  • Jestli prodáváte v jednom inzerátu více věcí, cena je suma všech prodávaných věcí.
  • Cena 0 Kč znamená, že věc darujete bez jakýchkoli podmínek. Jestli darujete zboží za poštovné, zadejte cenu jako výšku poštovného.
  • Stav

  • Můžete prodávat nové i použité zboží. Rozlišení nový/secondhand vyberete při zadávání inzerátu.
  • Jestli prodáváte věc, která už byla použita nebo rozbalena z originálního obalu, označte ji při zadávání inzerátu jako secondhand.
  • Fotky

  • Fotografie mají dokumentovat reálný stav prodávané věci. Jestli prodáváte použité zboží, na fotografiích musí být daný prodávaný kus.
  • V inzerátu zveřejňujte jen fotografie, na které máte copyright a nebo jsou pořízené Vámi.
    Používání vlastních fotografií zvyšuje důvěryhodnost inzerátu a předchází se tím tak nedorozuměním týkajících se reálného stavu věci.
  • Fotografie mohou obsahovat pouze vodoznak popsaný v části Fotoblogy.
  • Pravidla pro hodnocení

    1. Hodnocení může dát kupující prodávajícímu (PRO) i PRO kupujícímu.
    2. Hodnocení má věcně informovat o průběhu obchodu, případně můžete uvést Doporučuji/Nedoporučuji.
    3. Hodnocení je možné dát až po vzájemném potvrzení obou stran o prodeji/koupi, a to v komunikaci přímo v daném inzerátu. Jestli k potvrzení o prodeji oběma stranami nedošlo, ani jedna strana nemá právo hodnocení udělit.
    4. Kupující/prodávající může přidat k jednomu obchodu jen jedno hodnocení.
    5. Kupující/prodávající může na své udělené hodnocení reagovat jen jednou odpovědí.
    6. Uživatel může přidat jen hodnocení obchodu, kterého se přímo zúčastnil jako kupující/prodávající a které proběhly v inzerátu na Modrastrecha.cz.
    7. Hodnocení nemá být: reakcí na jiné hodnocení, otázkou, zprávou (interní pošta).
    8. Hodnocení obsahující projevy osobní nevraživosti budou smazané.

    Zboží a služby v Shopu

    1. Neověřujeme a neneseme žádnou odpovědnost za obsah inzerátů uveřejněných Profesionálem, včetně jejich indentifikačních údajů, ani za kvalitu inzerovaného zboží.
    2. Shop slouží výhradně ke zprostředkování kontaktu mezi Profesionály a potenciálními kupujícími. Jako uživatel Shopu jste si vědom, že nesete sám jakékoli materiální a nebo finanční riziko spojené s inzercí v Shopu jako i s koupě-prodejní transakcí, která vznikla na základě této inzerce.
    3. Inzerovat se smí jen zboží, které je v souladu s právním pořádkem SR a nepodléhá žádné specifické legislativě (např. léky na lékařský předpis).
    4. Nesmí se inzerovat:
      • zboží, které není v souladu s platnými právními předpisy o ochraně průmyslového a duševního vlastnictví (např. předpisy o patentech, ochranných známkách, designech, užitkových vzorech...), přičemž se většinou jedná o ilegální kopie výrobků renomovaných světových výrobců. Za příslušné ověření a soulad s předpisy je odpovědný sám inzerující Profesionál. Na vyžádání admina je Profesionál povinný předložit doklady o originalitě zboží.
      • zboží spadající do systému síťového prodeje a multi-level marketingu (např. Avon, Oriflame, Tupperware...)
      • služby spadající do síťového prodeje pojištění, finančních produktů a poradenství
      • životní pojištění
    5. O tom, jestli je inzerát, hodnocení nebo obchod v souladu s pravidly, rozhoduje admin stránky.
    6. V případě porušení pravidel může admin: upravit inzerát, blokovat inzerát (adminské upozornění), vymazat inzerát, pozastavit Profesionálovi Shop, přidat negativní hodnocení, blokovat uživatele. O druhu sankce se rozhoduje na základě typu porušení, vážnosti porušení a dosavadních zkušeností s daným Profesionálem.

    Pravidla mezi kupujícím a Profesionálem

    1. Kupující respektuje podmínky prodeje Profesionála.
    2. Zákonem dané podmínky prodeje jsou nadřazené podmínkám zveřejněným v Shopu Profesionála.
    3. Jestli došlo k dohodě mezi kupujícím a Profesionálem, obě strany se tím zavazují tuto dohodu plnit.
    4. Jestli dojde k nečekané situaci, každá ze stran je povinna o této situaci informovat druhou stranu co nejdříve.
      Např. "Nebudu odpovídat 2 týdny, jsem na cestách", "Onemocněl(a) jsem, ležím doma a zanesu to na poštu, jakmile to bude možné."

    Podmínky prodeje v Shopu

    Prohlašuji, že jako Profesionál ve smluvních vztazích s kupujícím jako spotřebitelem dodržuji následující podmínky prodeje:

    1. Nepoužívám nepřijatelné podmínky ani nekalé obchodní praktiky
    1.1 Smlouva, ktorou s kupujícím uzavřu, nebude obsahovat žádná ujednání, která v rozporu s požadavkem dobré víry znamenají k újmě spotřebitele značnou nerovnováhu v právech a povinnostech stran (v Občanském zákoníku § 55 a 56 resp. jiných právních předpisů České republiky).
    1.2 Nepoužívam nekalé obchodní praktiky (zejména agresivní a klamavé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele).

    2. Moje povinnosti Profesionála
    2.1 Dodržuji všechny právní předpisy platné v České republice, zejména zákon o ochraně spotřebitele.
    2.2 Prodávám jen bezpečné výrobky.
    2.3 Jestliže zjistím, že výrobek je nebezpečný, upozorním kupujícího na tuto skutečnost a stáhnu nebezpečný výrobek z trhu a z oběhu a umožním kupujícímu vrátit výrobek zpět na moje náklady.
    2.4 Neprodávám výrobky po uplynutí doby spotřeby.

    3. Moje informační povinnosti
    3.1 Kupujícího informuji pravdivě a úplně o vlastnostech prodávaných výrobků nebo charakteru poskytovaných služeb, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, zajistím, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné.
    3.2 Prodávaný výrobek zřetelně označuji údaji o výrobci nebo dovozci, popřípadě dodavateli, a pokud to povaha výrobku nebo forma prodeje vyžaduje, názvem výrobku, údaji o hmotnosti nebo množství nebo velikosti, popřípadě rozměru, dalšími údaji potřebnými dle povahy výrobku k jeho identifikaci, popřípadě užití, a též údaji o materiálech použitých v jejích hlavních částech, jde-li o obuv, s výjimkou těch výrobků, které podle prováděcího právního předpisu označování nepodléhají.
    3.3 Při prodeji použitého nebo upravovaného výrobku, výrobku s vadou nebo výrobku, kterého užitkové vlastnosti jsou jinak omezené, kupujícího na tyto skutečnosti předem upozorním a budu je prodávat odděleně od ostatních výrobků.
    3.4 Vždy kupujícímu vydám doklad o koupi výrobku nebo o poskytnutí služby.

    4. Odpovědnost za vady a nároky kupujícího při vadě zboží
    4.1 Odpovídám za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím, stejně jako za vady, které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době 24 měsíců (pokud v záručním listě neuvedu delší záruku), s výjimkou věcí, které se rychle kazí, nebo v případě použitých věcí.
    4.2 Pokud je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodě k ní připojeném vyznačená lhůta na použití, neskončí se záruční doba před uplynutím této lhůty.
    4.3 Záruční doba začíná plynout od převzetí věci kupujícím.
    4.4 Při použitých věcech nezodpovídám za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. Při věcech prodávaných za nižší cenu nezodpovídám za vadu, pro kterou byla dojednaná nižší cena.
    4.5 Na žádost kupujícího mu vydám záruční list (resp. doklad o koupi).
    4.6 Při odstranitelné vadě má kupující následující práva:
    a) právo na odstranění vady, kterou bez zbytečného odkladu odstraním.
    b) právo na výměnu věci, nebo pokud se vada týká jen části věci, na výměnu části, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné.
    c) právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit, pokud kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
    d) právo na přiměřenou slevu z ceny věci, není-li výše uvedený postup možný.
    e) právo od smlouvy odstoupit, není-li výše uvedený postup možný.
    4.7 Při neodstranitelné vadě má kupující následující práva:
    a) pokud jde o vadu, která brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.
    b) nepožaduje-li kupující výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
    c) pokud jde o věc prodávanou za nižší cenu nebo o použitou věc, má kupující namísto práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
    4.8 Práva z odpovědnosti za vady může kupující uplatnit přímo u mne jako prodávajícího. Pokud je však v záručním listě uvedený jiný podnikatel určený pro opravu, který je blíže ke kupujícímu, může kupující uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného pro vykonání záruční opravy.
    4.9 Práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, pokud je kupující neuplatní:
    a) v záruční době při věcech, pro které platí záruční doba,
    b) v den následující po koupi při věcech, které se rychle kazí,
    c) do 24 měsíců (nebo kratší doby, na které jsme se dohodli, min. však 12 měsíců) ode dne převzetí při použitých věcech.
    4.10 Doba od uplatnení práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy byl kupující po skončení opravy povinný věc převzít, se do záruční doby nepočítá.
    4.11 Kupujícímu vždy vydám potvrzení o tom, kdy si právo uplatnil, jako i o vykonání opravy a o době jejího trvání.
    4.12 Pokud dojde k výměně věci, začne záruční doba znovu plynout od převzetí nové věci. To samé platí, pokud dojde k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.

    5. Reklamace
    5.1 V mém reklamačním řádu (nebo jiným spôsobom) budu kupující řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků a služeb, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit, a o provádění záručních oprav.
    5.2 Kupujícímu vydám písemné potvrzení o tom, kdy si právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
    5.3 O reklamaci rozhodnu ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s kupujícím nedohodnu na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

    6. Zvláštní ustanovení, pokud smlouvu uzavřeme na dálku (např. internetový obchod)
    6.1 V případě, že je smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřená na dálku (např. prostřednictvím internetu, e-mailu, telefonu, faxu a pod.), platí pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím i následující ustanovení.
    6.2 S dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytnu kupujícímu zejména tyto informace:
    a) obchodní firma nebo jméno a příjmení a identifikační číslo, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby, u zahraniční osoby rovněž adresu podniku nebo organizační složky na území České republiky, byly-li zřízeny, údaj o zápisu v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidenci, včetně spisové značky, pokud je přidělena, a kontaktní údaje, zejména poštovní adresu pro doručování, telefonní číslo, případně adresu pro doručování elektronické pošty,
    b) údaje o příslušném kontrolním orgánu, podléhá-li činnost režimu povolování,
    c) název a hlavní charakteristiky zboží nebo služeb,
    d) cena zboží nebo služeb, z níž jednoznačně vyplývá, zda je uvedena včetně všech daní a poplatků, mají-li k ní být připočítávány,
    e) náklady na dodání,
    f) způsob platby, dodání nebo plnění,
    g) poučení o právu na odstoupení od smlouvy,
    h) náklady na použití komunikačních prostředků na dálku,
    i) doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena v platnosti.
    6.3 Nejpozději v den dodání zboží nebo začátku poskytování služby poskytnu kupujícímu:
    a) obchodní jméno a identifikační číslo, sídlo právnické osoby / bydliště fyzické osoby,
    b) informace o podmínkách a postupech pro uplatnìní práva odstoupit od smlouvy,
    c) informace o službách po prodeji a o zárukách,
    d) podmínky pro zrušení smlouvy, pokud není určena doba platnosti nebo platnost je delší než 1 rok.
    6.4 Bez ohledu na to, zda zboží má vady nebo ne, je kupující oprávněný bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní ode dne převzetí zboží nebo poskytnutí služby.
    6.5 Odstoupením od smlouvy se smlouva od začátku zrušuje a v takovém případě:
    a) převezmu zboží zpět nebo nebudu pokračovat v poskytovní služby,
    b) vrátím kupujícímu nejpozději do 30 dní ode dne odstoupení od smlouvy cenu zaplacenou za zboží nebo za službu nebo zálohu, kterou kupující uhradil za zboží nebo za službu, po odpočítaní skutečně vynaložených nákladů na vrácení zboží.

    Všeobecné podmínky pro Profesionály

    Pojmy a definice

    1. „PRO pravidla“ jsou ustanovení této Dohody o pravidlech a podmínkách používání PRO web stránky ve znění pozdějších změn a doplnění.
    2. „PRO web stránka“ je Naše internetová stránka, resp. Naše internetové stránky www.beremese.cz, www.modrykonik-pro.cz a www.modrastrecha.cz.
    3. „Hlavní web stránka“ je Naše internetová stránka, resp. Naše internetové stránky www.beremse.cz, www.modrykonik.cz a www.modrastrecha.cz.
    4. „Hlavní pravidla“ jsou podmínky užívání uvedené na Hlavní web stránce platné pro Návštěvníky.
    5. „My" jsme obchodní společnost 4 networks SK&CZ, s.r.o., Lamačská cesta 45, 841 03 Bratislava, IČO 47 696 184, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I, oddíl Sro, vložka č. 97760/B, která je provozovatelem PRO web stránky a Hlavní web stránky.
    6. „Vy“ jste „Profesionál“, to znamená uživatel (podnikatel s oprávněním k podnikání, fyzická nebo právnická osoba) PRO web stránky, který je Registrován a Používá PRO web stránku.
    7. „Registrovaným“ Profesionálem se stáváte Registrací na PRO web stránce, přičemž jako Registrovaný Profesionál máte vlastní uživatelské jméno a heslo, přes které máte přístup k Vašemu Profilu Profesionála na PRO web stránce. Váš Profil Profesionála můžete kdykoli měnit a doplňovat Používáním PRO web stránky.
    8. „Profil“ Profesionála je Váš profil na PRO web stránce obsahující Vaše Příspěvky. Za údaje uvedené v Profilu Profesionála odpovídáte Vy a je na Vás, abyste je uvedli aktuální, úplné a správné, protože na jejich základě Vám bude např. vystavena faktura od Nás za poskytování Služby.
    9. „Použitím“ nebo „Používaním“ je Vaše uveřejnění nebo uveřejňování Příspěvku, resp. Příspěvků na PRO web stránce nebo jakákoli jiná činnost s ní související (např. Registrace, apod.).
    10. „Příspěvek“ je jakýkoli příspěvek (např. nabídka, názor, prohlášení, kritika, postoj, komentář, vyjádření, obrázek, fotografie, videoklip nebo jakýkoli jiný obsah), který jste Vy přidali na PRO web stránku a do Profilu, přičemž tento může být v případě poskytnutí Služby zveřejněný a zpřístupněný i na Hlavní web stránce.
    11. „Obsah“ je jakýkoli jiný obsah PRO web stránky odlišný od Příspěvků.
    12. „Návštěvník“ je jakýkoli uživatel nebo uživatelka Hlavní web stránky.
    13. „Službou“ je umožnění Používání Profilu Profesionála na PRO web stránce a jeho zpřístupnění a zveřejnění Návštěvníkům Hlavní web stránky. Za poskytování Služby se zavazujete platit Nám odměnu podle těchto PRO pravidel.
    14. „Registrace“ je vytvoření Vašeho Profilu Profesionála na PRO web stránce.
    15. „Zrušení Registrace“ je znemožnění Vašeho Používání PRO web stránky prostřednictvím Vašeho Profilu Profesionála a vymazání Vašich údajů z PRO web stránky a Hlavní web stránky.
    16. Všechny výše uvedené pojmy a definice jsou v PRO pravidlech použity v potřebném gramatickém tvaru, tudíž je-li někde uvedeno, že nějaká povinnost je „Naše“, tak tuto povinnost máme „My“ a jestli se nějaký zákaz týká „Vás“, tak není povoleno, abyste to „Vy“ dělali apod. Stejně tak, jestli je někde uvedeno, že „jste povinný“, znamená to, že „Vy jste povinný“ a jestli „jsme oprávněni“, znamená to, že „My máme právo“ něco vykonat apod.

    Všeobecné

    1. Tyto PRO pravidla jsou právně závaznou dohodou mezi Vámi a Námi. Ještě předtím, než začnete Používat PRO web stránku, jste povinni přečíst si tyto PRO pravidla. Prvním Použitím PRO web stránky totiž prohlašujete, že jste si tyto PRO pravidla pozorně přečetli, bez výhrad s nimi souhlasíte, jste jimi zavázani a zavazujete se je dodržovat, stejně jako se zavazujete dodržovat platné právo (Slovenské republiky a státu, ve kterém se nacházíte) a dobré mravy a zavazujete se, že v souvislosti s Používánm PRO web stránky nebudete dělat žádné úkony v rozporu s platným právem, dobrými mravy a těmito PRO pravidly.
    2. Jestli některé otázky nejsou upravené v ustanoveních těchto PRO pravidel, řeší se podle Hlavních pravidel, které se na Vás a na tyto PRO pravidla přiměřeně vztahují (Vy se v takovém případě považujete za uživatele definovaného v bodě 4. Hlavních pravidel), pokud neustanovuje některé z ustanovení těchto PRO pravidel jinak.
    3. Pokud s těmito PRO pravidly nesouhlasíte, nesmíte PRO web stránku Používat a v případě, že jste již Registrován, jste povinen požádat Nás o Zrušení Registrace.
    4. Tyto PRO pravidla týkající se Používání PRO web stránky se řídí právním pořádkem Slovenské republiky, přičemž jakýkoli spor či konání související, týkající se a nebo vyplývající z Používání PRO web stránky bude probíhat na soudu Slovenské republiky nacházejícím se v obvodě Našeho sídla.
    5. Souhlasíte s tím, že Váš Profil Profesionála, jeho obsah a všechny práva s ním spojené jsou nepřenosné a váží se výlučně na Vaši osobu/společnost.
    6. Jestli se některé ustanovení těchto PRO pravidel stanou a nebo budou vyhlášeny za neplatné a nebo nevykonatelné, použije se namísto nich jiná zodpovídající právní úprava podle původního smyslu těchto ustanovení, přičemž ostatní ustanovení PRO Pravidel zůstanou v platnosti a vykonatelné.
    7. Jednotlivé názvy částí těchto PRO pravidel jsou stanoveny jen kvůli přehlednosti a nemají žádný právní účinek.
    8. Tyto PRO pravidla mohou být vyhotoveny ve více jazykových verzích s totožným obsahem, přičemž rozhodující verzí je slovenské znění PRO pravidel.
    9. Nesmí se propagovat zboží spadající do systému síťového prodeje a multi-level marketingu (např. Avon, Oriflame, Tupperware...) nebo do síťového prodeje pojištění, finančních produktů a poradenství ani životní pojištění.

    Změna PRO pravidel

    1. Tyto PRO pravidla můžeme kdykoli změnit nebo doplnit bez toho, abychom Vám to oznámili, poněvadž Vás nechceme obtěžovat nevyžádanou poštou. Je tedy ve Vašem zájmu, abyste si je z času na čas přečetli a ubezpečili se o tom, že používáte PRO web stránku v souladu s nimi, protože jste těmtito Pravidly vázáni a zavázali jste se akceptovat i jejich případné změny a doplnění.
    2. Změna nebo doplnění PRO pravidel na PRO web stránce, ke kterým se kdykoli dostanete pomocí odkazů, nabývají účinnosti jejich zveřejněním. Vaše další Používání PRO web stránky po nabytí účinnosti této změny nebo doplnění považujeme za souhlas se změnami a doplněním PRO pravidel. Jestli se změnou nebo doplněním nesouhlasíte, jste povinni ukončit Používání PRO web stránky, a pokud jste Registrováni, požádat Nás o Zrušení Registrace.

    Předmět plnění

    1. My Vám jako Profesionálovi poskytujeme možnost vytvořit si Profil Profesionála na Naší PRO web stránce a prostřednictvím Profilu Profesionála uveřejňovat Vaše Příspěvky na PRO web stránce.
    2. My Vám jako Profesionálovi také poskytujeme Službu, prostřednictvím které budou Vaše Příspěvky umístěné ve Vašem Profilu Profesionála na PRO web stránce zveřejněné a zpřístupněné Návštěvníkům na Hlavní web stránce, a to Námi stanoveným způsobem a na Námi určených místech.
    3. Za Službu se Nám zavazujete uhradit odměnu podle podmínek uvedených v těchto PRO pravidlech.

    Odměna za poskytování Služby a způsob její úhrady

    1. Odměna za poskytování Služby je 270 Kč bez DPH (t.j. 326,70 Kč včetně 21% DPH) za měsíc.
    2. Odměna za poskytování Služby se hradí dopředu, a to minimálně na jeden měsíc.
    3. Mesíční odměnu za poskytování Služby je možné uhradit výlučně bezhotovostně on-line, ve Vašem Profilu Profesionála na PRO web stránce, prostřednictvímm platební karty.
    4. Čtvrtletní odměnu za poskytování Služby (na 3 měsíce) je možné uhradit výlučně bezhotovostně, a to převodním příkazem na Náš bankovní účet č. 7981079001/5500 vedený v Raiffeisen Bank, a.s.
    5. Služba se poskytuje jen na předem předplacené období a až po úhradě odměny za Službu. Odměna se považuje za uhrazenou přijetím potvrzení o akceptaci Vaší platební karty od provozovatele platební brány, kterého používáme na přijímání plateb platebními kartami (v případě měsíční odměny) a nebo dnem připsání odměny na Náš bankovní účet (v případě čtvrtletní odměny).
    6. Službu začneme poskytovat bez zbytečného odkladu po uhrazení odměny a její poskytování ukončíme po uplynutí 30 kalendářních dnů v případě měsíčního předplatného, resp. po uplynutí 90 kalendářních dnů v případě čtvrtletního předplatného.
    7. Výslovně souhlasíte s tím, že faktura za poskytnutí Služby Vám bude vystavena až po úhradě odměny na základě údajů uvedených ve Vašem Profilu Profesionála. Za aktuálnost, úplnost a správnost údajů ve Vašem Profilu Profesionála neodpovídáme.
    8. Stejně tak souhlasíte s tím, že Vám faktura bude doručena elektronicky ve formátu PDF na e-mailovou adresu uvedenou ve Vašem Profilu Profesionála v čase bezprostředně po uhrazení odměny za poskytování Služby.

    Zřeknutí se odpovědnosti a odškodnění

    1. Vzhledem k tomu, že nemůžeme zaručit legálnost, pravdivost, přesnost, kompletnost, aktuálnost, ani soulad Vašich Příspěvků s PRO pravidly, právním pořádkem a dobrými mravy, neneseme žádnou zodpovědnost za Vaše Příspěvky na PRO web stránce (nejen ty, které zveřejníte a zpřístupníte na Hlavní web stránce), jako i všechny jiné Vaše úkony s ní související.
    2. Stejně tak neneseme žádnou zodpovědnost za Příspěvky Návštěvníků a ostatních Profesionálů na Hlavní web stránce, a proto nezodpovídáme za nimi způsobené případné porušení těchto PRO pravidel, právních předpisů, dobrých mravů, ani za škodu, újmu, či jiné porušení Vašich práv a oprávněných zájmů v souvislosti s Používáním PRO web stránky.
    3. Za Vaše Příspěvky na PRO web stránce jste přímo a výlučně zodpovědný jen Vy a jste povinen zabezpečit, aby byly v souladu s právními předpisy (hlavně, avšak ne výlučně, se zákonem č. 147/2001 Z. z. o reklamě v platném znění) a dobrými mravy. Použitím PRO web stránky výslovně souhlasíte a zavazujete se, že v případě, jestli Nám v důsledku Vašeho Příspěvku vznikne jakákoli škoda nebo újma, v celém rozsahu Nás odškodníte, a to bez ohledu na její výšku a na to, zda jste konal úmyslně nebo z nedbalosti a jestli jste škodu způsobil Vy sám nebo ve spolupráci s Návštěvníky či ostatními Profesionály.
    4. Neneseme žádnou zodpovědnost za jakoukoli škodu či újmu, která Vám, Návštěvníkům nebo ostatním Profesionálům vznikla nebo může vzniknout v souvislosti s Používáním PRO web stránky, Hlavní web stránky nebo Služby (např. v důsledku kritiky, negativního hodnocení apod.)
    5. Neneseme žádnou odpovědnost za případný chybějící obsah Vašich Příspěvků nebo za chybějící Příspěvek samotný.
    6. Provozování PRO web stránky, Hlavní web stránky jako i samotné Služby jsou poskytované "tak jak jsou" a neneseme žádnou zodpovědnost za jejich nepřetržitou funkčnost, bezchybnou činnost a zabezpečení, ani za jejich případné porušení nebo skončení provozování a poskytování na jakoukoli dobu nebo navždy, přičemž to můžeme udělat kdykoli s okamžitou účinností, bez uvedení důvodu, a to i bez oznámení. V takovém případě máte právo na vrácení alikvotní nespotřebované části odměny za poskytování Služby vypočítané podle počtu dnů jejího neposkytování.

    Kontrola a administrace Příspěvků

    1. Vyhrazujeme si právo sledovat a kontrolovat všechny Vaše Příspěvky, aby byl zabezpečen jejich soulad s platným právem, dobrými mravy a PRO pravidly, právo upozornit Vás v případě porušení nebo hrozby porušení platného práva, dobrých mravů nebo těchto PRO pravidel a též právo měnit Vaše Příspěvky, odstraňovat je, jestli to bude potřebné, k čemuž Nám dáváte plnou moc, a můžeme tak učinit na základě Našeho výlučného rozhodnutí nebo v případech uvedených v PRO pravidlech, a to i bez toho, abychom Vám to oznámili.
    2. I když jsme stanovili tyto PRO pravidla pro Používání PRO web stránky a Příspěvky, není od Nás možné požadovat, abychom kontrolovali všechny Vaše Příspěvky (i když na to máme právo), a proto nezodpovídáme ani za jejich obsah, ani za soulad s právním pořádkem, dobrými mravy a PRO pravidly.
    3. Souhlasíte s tím, že jsme oprávněni archivovat kopie jakýchkoli Vašich Příspěvků a v případě potřeby zabezpečení souladu Obsahu Hlavní web stránky s platným právem vykonat opatření na to, aby Obsah PRO web stránky, Hlavní web stránky a Příspěvky (nebo jejich části) nemohly být předmětem různých vyhledávacíh programů na internetu.
    4. Na Vaši žádost můžeme zasáhnout do Příspěvků Návštěvníků a ostatních Profesionálů (např. i smazáním, či změnou Příspěvku, zablokováním diskuzního fóra nebo jeho části), avšak v tomto případě jsme oprávněni na PRO web stránce nebo na Hlavní web stránce uveřejnit zdůvodnění takového konání (t.j., že konáme na Vaši žádost).

    Registrace a její Zrušení

    1. Na Používání PRO web stránky je potřebná Registrace. Registrací se na Vás kromě těchto Pravidel přiměřeně vztahují i Hlavní pravidla a Registrací potvrzujete, že jste si Hlavní pravidla pozorně přečetli, souhlasíte s nimi a zavazujete se je dodržovat.
    2. Pro Registraci na PRO web stránku je nutné mít platné oprávnění k podnikání (fyzická nebo právnická osoba). Vaše Identifikační číslo (IČO) je při Registraci povinný údaj a je ověřované adminem. Obchodní jméno Vaší firmy je veřejně uvedené na Vašem Profilu Profesionála.
    3. Profesionál, který podniká na základě jiného než živnostenského zákona (např. osoby, které mají příjmy na základě autorského zákona nebo zvláštních předpisů) a který nemá IČO přidělené, při registraci doloží doklad o přidělení Daňového identifikačního čísla (DIČ) vydaného příslušným Finančním úřadem.
    4. Při registraci si Profesionál zvolí svůj login, pod kterým bude na stránce vystupovat. Login je jedno souvislé slovo a obsahuje jen písmena, čísla a případně podtržítko mezi_slovy (v loginu není přípustná mezera mezi slovy, velká písmena ani speciální znaky).
    5. Každý uživatel je oprávněn založit jen jednu Registraci. Pokud zjistíme u jednoho uživatele více Registrací, ponecháme jen jednu a ostatní zrušíme.
    6. Registrací se zavazujete poskytnout Nám pravdivé, správné a aktuální údaje o Vás a taktéž se zavazujete je takové udržovat.
    7. Máme výlučné právo Vaši Registraci odmítnout nebo ji Zrušit a jsme oprávnění udělat to kdykoli, jednostranně, s okamžitou účinností, a to i bez uvedení důvodu a bez oznámení.
    8. Jestli prokazatelně porušujete tyto PRO Pravidla, platné právo nebo dobré mravy, Zrušíme Vaši Registraci okamžitě, jakmile se o tom dozvíme.
    9. Berete na vědomí, že i po Zrušení Registrace jsme oprávněni ponechat si Vaše Příspěvky, a to na neomezený čas.

    Ochrana autorského práva, duševního vlastnictví a jiných práv

    1. Respektujeme duševní vlastnictví a jiná práva třetích osob a žádáme Vás, abyste dělali to stejné. Jestli si myslíte, že Vaše autorská práva, duševní vlastnictví nebo jiná práva byla porušena některým z Příspěvků, kontaktujte Nás.
    2. Neneseme žádnou odpovědnost za obsah Příspěvků, nezodpovídáme tedy ani za případné porušování autorských práv, práv duševního vlastnictví ani jiných práv prostřednictvím Příspěvků. Vzhledem k tomu, že máme zájem na souladu Vašich Příspěvků s platným právem, souhlasíte a zavazujete se, že:
      1. nebudete v Příspěvcích uveřejňovat žádný obsah chráněný autorským zákonem nebo jinými právními předpisy chránícími práva duševního vlastnictví a jiná práva, bez předcházejícího souhlasu vlastníka/držitele práv chráněných těmito předpisy,
      2. budete respektovat autorská práva, práva duševního vlastnictví a jiná práva třetích osob a nebudete v Příspěvcích uveřejňovat žádný obsah v rozporu s autorským zákonem nebo jinými právními předpisy chránícími práva duševního vlastnictví a jiná práva,
      3. nebudete ve Vašich Příspěvcích odstraňovat ani měnit informace o autorských právech, ochranných známkách a nebo o jiných právech jiných osob,
      4. budete ve Vašich Příspěvcích dodržovat ochranu osobních údajů,
      5. nebudete v Příspěvcích uveřejňovat žádný obsah v rozporu s platným právem.
    3. Nemáme možnost kontrolovat soulad produktů, které jsou obsahem Vašeho Příspěvku, resp. které nabízíte prostřednictvím PRO web stránky, s platným právem, proto za ně neneseme žádnou odpovědnost (např. jejich vady, protiprávní původ apod.)

    Ukončení poskytování Služby

    1. Poskytování Služby je podmíněno úhradou odměny za její poskytování v souladu s těmito PRO pravidly. Jestli odměnu za poskytování Služby neuhradíte, resp. si poskytování Služby neprodloužíte o další období, Váš Profil Profesionála zůstává zachován a stále můžete Používat PRO web stránku, avšak Váš Profil ani Vaše další Příspěvky nebudou zveřejněny na Hlavní web stránce.
    2. Vyhrazujeme si právo kdykoli ukončit poskytování Služby, a to i bez uvedení důvodu a bez oznámení. V takovém případě máte právo na vrácení alikvotní nespotřebované části odměny za poskytování Služby, vypočítané podle počtu dní jejího neposkytování, kromě případu, kdy jsme poskytování Služby ukončili z důvodu Vašeho porušení těchto PRO pravidel, platného práva a nebo dobrých mravů (v tomto případě se nespotřebovaná část odměny započítává jako smluvní pokuta za porušování Vašich závazků z těchto PRO pravidel).
    3. Požádat o ukončení poskytování Služby můžete kdykoli i Vy, prostřednictvím e-mailu zaslaného na Naší e-mailovou adresu uvedenou na PRO web stránce. V souvislosti s ukončením poskytování Služby na Vaši žádost berete na vědomí a výslovně souhlasíte s tím, že Vám nebude vrácena odměna za poskytování Služby, ani její nespotřebovaná část.