Od koho raději dveře - Solodoor Kunčice vs. Nejdvere Hoštálkovice

23. srp 2021150

Od koho raději dveře ? Solodoor nebo od Nejdvere.cz zn Portadoor ? nechceme dát za dveře více jak 8tis. děkuji za rady

  • Ahoj, asi už píšu pozdě, ale zkušenost s firmou nejdvere.cz mám. Domluva, montáž ok, ale jakmile chceš s majitelem řešit něco již po splnění zakázky, tak je neochotný a nehodlá s Vámi nic řešit. Máme od nich dveře i s obložkama za 6tisíc a když jsme oblepili obložky papírovou pásku, abychom obložky ochránili před barvou při malování, tak se z obložek strhla i barva dekoru dřeva. Majitel se mnou nechtěl ani komunikovat, protože jsme si údajně dveře zničili sami. Nevím, ale myslím si, že když páska nestrhne malbu ze stěny jak je možné, že strhla dekor barvy ze dveří? Hold polské výrobky, kvalitu rozhodně nečekejte, asi by ty dveře musely stát přes 10tisíc, aby něco vydržely... Já už bych od této firmy nic nechtěla.... 😞

  • @veveronica  nakonec jsme taky.od nich nevzali.jak jsem videla majitelovo jednani s nejakym typkem tak me to odradilo.nechtel mu otevrit vrata aby vjel donprodejny..no hruza.neco reklamoval

  • Po osobní zkušenosti taktéž nemohu firmu nejdvere doporucit, vsem doporcuji si zajet do polskeho tesina kde vas obslouzi prijemní lidé, dveře budou levnější a montáž a celkově celá dodávka bude naprosto bez problémů.

  • Sponzor fóra
  • @veveronica  bohužel pokud máte obyčejnou fólii ( něco jako papírovou) tohle se při zaschnutí pásky stane. Stejně jako nejsou obyčejné fólie odolné proti poškrábání. To byste si musela připlatit a vzít třeba CPL nebo HPL fólii. Obvykle chcou lidi ušetřit ,vezmou jen základní fólie (nebo se o to ani nezajímají) a pak se diví. Toto je opravdu jen Vaše vina. Stejně jako když si okopete boty a chcete je pak vyreklamovat...co vám asi řeknou.. . 😶

  • @kareljanak22  Nezlobte se, ale myslím si, že to jsou od Vás příliš silná slova, abyste psal, že je to pouze naše chyba. S panem majitelem jsme strávili na pobočce nějakou tu hodinu, aby nám poradil a že nám doporučil tak nekvalitní dveře, je jen jeho chyba, ne moje. Když prodávám produkty ještě k tomu ve svém podniku, tak se snažím doporučit vždy to nejlepší, aby byla zaručena spokojenost klientů. Panu Boguskému bohužel záleží jen na penězích a na ničem jiném. Veškeré nedostatky, které jsme odhalili používáním bohužel až po odjezdu montážníků, s námi nechtěl řešit, protože jsme podepsali předávací protokol a již se k těmto problémům záruka nevztahuje. Pokud chcete dveře upravit, naštelovat - zaplaťte si servis. Děkuji, nechci. Tohle prostě není kvalitní firma a za tím si stojím. Hezký den, Veronika.

  • @veveronica  No víte, já prodávám nábytek a kdyste věděla kolik reklamací se řeší špatným používáním.... no lidi si prostě myslí, že to snese všecko...od čištění chemikáliemi po čistící písky. A když tam pak mají vydřené fleky, svalují to na chybu materiálu. No takže asi tak. V 90 % případů je to ale mechanické poškození, zkoušejí to ale hodit na výrobce. Vlastní chybu nikdo nepřizná. Vy jste si to taky strhla sama, jak jste tady psala...musím říct, že i já mám podobnou zkušenost, ale s obkladama....ta fólie totiž nacucne tu vodu z pásky a úplně se k ní přiletí, takže jak to necháte zasachnout a strhaváte to, trhat vlastně i tu fólii z dveří. Mám odzkoušeno, že když to zadáváte nezaschnuté nic se nestane. Nestihne se to přilepit k pásce.

  • Vážení zúčastnění,
    děkuji za podporu "kareljanek22" a dávám plně za pravdu že z 90% si lidi za své údajné reklamace můžou sami a jen nepřiznají vlastní blbost a snaží se zbavit zodpovědnosti, kopou kolem sebe a jen znepříjemňují život ostatním, kteří za to nemůžou že. Dále bych chtěl reagovat na velice hloupé vyjádření se výše uvedené v komentářích "veveronica". Je to až k pláči jak si s prominutím nějaký blbec poškodí svou vlastní blbostí zárubně a pak to svádí na to že jim někdo špatně poradil. Jde o to že, že když za námi někdo přijde a poptává dveře v nízké cenové relaci tak nemůže očekávat že dostane to nejlepší co je na trhu že. Dále bych chtěl reagovat na osočení mé osoby od "veveronica" a to že mi "záleží jen na penězích a na ničem jiném". Je to jen další hloupé vyjádření člověka, který se umí bránit jen urážkou a ničím jiným. Měla byste se zamyslet nad vlastní hloupostí.

  • Jako, ať se prodává co chce, tak barva by se neměla ze zárubní jen tak strhnout, když to přelepím papírovou páskou z důvodu výmalby atp.

  • Ty dveře musí být opravdu šmejd. Nechápu, že po nalepeníkrepové pásky se strhne barva. Já mám dveře i zárubně z Polska, naprostá spokojenost a nebyl s nima nejmenší problém a to stály zárubně myslím 1.500,- Kč a dveře kolem 2.000,- viz mé album dům svépomocí. Nakupuji v Castoramě nebo v Leroymerlin a nikdy jsem neměl s ničím problém a když byl, tak mi to okamžitě vyměnili a nemusel jsem čekat 30 dní jako u nás.
    Vyběr zboží jaký je tam nikde u nás neuvidíte, Baumax, Obi nebo Hornbach jsou jak obchody za komunismu žádná inovace, pořád stejné zboží.

  • Nebudu to rozepisovat, ale když nalepíte papírovou lepící pásku určenou k malování zdí na kašírované (levná folie) dveře a páska nasákne malbu nebo ji prostě přemalujete, tak nasákne i ta fólie na dveřích no a když to pak strhnete tak to jde dolů vše. Lze tomu předejít a to že pásku odstraníte ihned po výmalbě, nesmíte ji nechat dlouho na zárubních. Jinak 90% všech prodávaných dveří v ČR se dováží z Polska a lidi o tom vůbec nevědí, protože se prodávají pod jinou značkou než od výrobce.

  • Jen prosím ne nejdvere. S touto firmou mám hroznou zkušenost.
    Při domlouvání objednávky byl personál ochotný a šikovný, Bohužel pan majitel je neochotný, nechce jednat po telefonu, reklamace neřeší a nechce řešit. Na firmě není k zastižení, a není nikdo kdo by ho zastoupil i když dle zákona kvůli reklamaci musí..

  • Jak už to tak bývá, nejvíc kolem sebe kopou ti, kteří si za poškození zboží můžou sami. pak neví jak by se pomstili.

  • NejDvere.cz nedoporučuji.

  • @schandris  
    Plně souhlasím

  • @monika_boguska  
    Jak je možné, že v nejdvere.cz nejsou schopni odstoupit od smlouvy, když nedodrží domluvený termín a prodlouží jej o dva měsíce i když očividně nemají objednávku zadanou ve výrobě.
    To jim to stojí za to naštvat možného zákazníka již dopředu?
    Nemůžu si dovolit čekat na dveře 5 měsíců.

Přidej příspěvek

    Nenašli jste co jste hledali?

    Hledat pouze v názvech témat