Předaný byt - jak řešit nevyhovující sklep?

Dobrý den, prosím o názor nebo radu jak postupovat. Od developera jsme převzali byt. Při předání jsme sepsali protokol a uvedli do něj vady. Jednou z těch největších, byl a stále je nevyhovující sklep. Ačkoli to nebylo nikde před koupí uvedeno, sklep umístěný v suterénu (podlaží garážového stání) je opatřen dvěma pseudo okenními otvory s mříží. K těm vede z venčí světlík (anglický dvorek) s roštem. Není zde žádné okno, pouze mříž, kterou do sklepa při dešti proniká voda, chlad a vlhkost. Mimo jiné také listí a prach z venčí. Ve sklepě tedy nelze nic obvyklého ponechat (kolo, kočárek, potraviny apod.). Developer argumentuje tím, že nemůže sklep uzavřít oknem, protože by se vytvořila plíseň a odmítá s tím cokoli dělat. Je to již tři měsíce od předání. Nemůžeme tuto místnost prakticky k ničemu využít. Především ale ne k tomu, k čemu sloužit má. Na koho se obrátit nebo s kým problém řešit? Jak byste postupovali Vy?
Odpovědět
A vy jste už zaplatili plnou cenu? Máte protokol o převzetí podepsaný oběma stranami? Tuším že stavebník má na opravu vad z protokolu až 90 dnů a podle fotek jsou vady zcela objektivní. Urgoval bych to a pokud se jedná o firmu (nestavěl soukromník) pohrozil bych nahlášením na ČOI (jak obecné nahlášení firmy, tak žádost o přezkoumání vaší situace) a pokud se ledy nepohnou, tak předžalobní výzvou. Neexistuje technicky žádný důvod k tomu, aby to neopravili. Plísně jsou blbost, pokud ovšem jsou stěny, případně podlaha hydroizolačně kvalitně ošetřeny a zatepelny.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?