Menu Forum

Flex life nízkoenergetické domy - máte zkušenost?

4. zář 2019  • 
fotoportrét
fotoportrét
larine
Registrovala se 9. září 2017 na modrastrecha.cz. Přidala 2 příspěvky.
fotoportrét
fotoportrét
larine
Registrovala se 9. září 2017 na modrastrecha.cz. Přidala 2 příspěvky.
 Dobrý den. Líbí se nám jejich domky, ale nemohu na ně najít žádné recenze, nemáte prosím s nimi někdo nějakou zkušenost?
Předem děkuji za jakoukoli informaci.
11. zář 2017 ve 21:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
 Přidej příspěvek
fotoportrét
fotoportrét
sejny (29 r.)
1
Registroval se 5. září 2017 na modrastrecha.cz. Přidal 54 příspěvků. Region Svitavy.
  • Sním o domě
    Kunčina, Region Svitavy
fotoportrét
fotoportrét
sejny (29 r.)
1
Registroval se 5. září 2017 na modrastrecha.cz. Přidal 54 příspěvků. Region Svitavy.
  • Sním o domě
    Kunčina, Region Svitavy
 Také bych se přidal do fronty a získal nějaké informace o této firmě. DÍKY
11. říj 2017 ve 20:22  •  sní o domě  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
petra_kom
Registrovala se 3. prosince 2015 na modrastrecha.cz. Přidala 15 příspěvků. Region Mladá Boleslav.
fotoportrét
fotoportrét
petra_kom
Registrovala se 3. prosince 2015 na modrastrecha.cz. Přidala 15 příspěvků. Region Mladá Boleslav.
 zdravím, oživuji diskuzi - někdo zkušenosti s flexi life????
10. led 2018 v 09:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
sebek581
Registroval se 1. května 2017 na modrastrecha.cz. Přidal 2 příspěvky. Region Uherské Hradiště.
fotoportrét
fotoportrét
sebek581
Registroval se 1. května 2017 na modrastrecha.cz. Přidal 2 příspěvky. Region Uherské Hradiště.
 Také bych se přidal a získal nějaké informace o této firmě. DÍKY
17. únor 2018 ve 21:48  • Odpověz  •  To se mi líbí

Sponzor fóra

fotoportrét
fotoportrét
petra_kom
Registrovala se 3. prosince 2015 na modrastrecha.cz. Přidala 15 příspěvků. Region Mladá Boleslav.
fotoportrét
fotoportrét
petra_kom
Registrovala se 3. prosince 2015 na modrastrecha.cz. Přidala 15 příspěvků. Region Mladá Boleslav.
 @sebek581
Tak mi aktuálně tyto zkušenosti:
Schůzka vše výrobě - nic není problem - individualni dum může být ještě letos. Poslali jsme mailem nějaké doplnujici dotazy.
Týden ticho a pak mail, ze si bud vybereme typovku nebo máme smůlu, indivindy dum až příští rok. Tak jsme opět poslali doplňující dotazy, zase týden ticho. Pak od nich mail, jaké úpravy výchovy v te typovce chtěli a už se nikdo neozval (je to 10 dní). Takže asi tak...
17. únor 2018 ve 22:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
fantazzmagori
Registrovala se 12. června 2018 na modrastrecha.cz. Přidala 1 příspěvek.
fotoportrét
fotoportrét
fantazzmagori
Registrovala se 12. června 2018 na modrastrecha.cz. Přidala 1 příspěvek.
 Nejvíc recenzí jsem našla na FB.
12. čer 2018 v 11:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
1rada
Registroval se 8. července 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 1 příspěvek.
fotoportrét
fotoportrét
1rada
Registroval se 8. července 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 1 příspěvek.
 Za mě určitě nedoporučuji. Soused od nich má dům a hůř to udělat nešlo. Dům nesedí ve spojích a celkově je práce ošizena. Další firma z mnoha, co jen slibuje a nic.
8. črc 2018 v 11:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
lucasbuchta
Registroval se 25. dubna 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 1 příspěvek. Region Kolín.
fotoportrét
fotoportrét
lucasbuchta
Registroval se 25. dubna 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 1 příspěvek. Region Kolín.
 Bohužel musím souhlasit s komentáři výše. Bylli jsme na schůzce v ČL, kde proběhlo vše bez problému, pan majitel nám vše názorně ukázal a zodpověděl veškeré naše dotazy. Ze schůzky jsme měli skvělý pocit. Bohužel poté přišly sliby ohledně nějakých individuálních úprav, které nám měly být zaslány, nicméně uběhly tomu skoro dva měsíce a slehla se zem. Na další emaily znovu, absolutně bez reakce. Nedoporučuji již z důvodu špatné komunikace. emoticon
9. črc 2018 ve 23:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
 @larine Děkujeme za recenze, rádi bychom jménem společnosti zareagovali.
petra_kom
dle Vašeho nicku jsme nenašli žádnou podobnou poptávku, email nebo záznam schůzky. Pokud by jste ho poskytla, rádi prověříme co se stalo.

fantazzmagori
Ano, a navíc.. Facebook není anonymní médium jako tento portál (např 1rada i lucasbuchta zde mají pouze jeden příspěvek…).

1rada
NIKDY jsme neměli reklamaci na špatné spoje, což je fyzicky i absolutní nesmysl, protože spoje jsou staticky pevnější než ostatní místa v konstrukci. Pokud má Váš soused opravdu takovou reklamaci, doporučujeme ji nahlásit a velice rádi se tímto budeme zabývat.

lucasbuchta
Vás v evidenci máme. Vybral jste si dům O105. Byli jsme spolu v kontaktu od 28.3. do 20.6.. Proběhla schůzka, předal jste nám informace o pozemku. Vzhledem k tomu, že jste nám zaslal typový dům od jiného dodavatele, neměli jsme zájem o tuto realizaci, protože se by se i při vycházení z tohoto domu jednalo o porušení práv. Navíc individuální realizace děláme, pouze musí vycházet z našich domů a ne konkurenčních.

Obecně prakticky nemáme špatné reference, protože naše filozofie je následující:
Samozřejmě, žádná firma nemá všechny zákazníky 100% spokojené. Otázkou je, jak se k tomu firma postaví. V případě vzniku problému se vždy snažíme se zákazníkem domluvit tak, aby byl spokojený nebo aby byl přinejmenším problém vyřešený. Jak už to bývá, na internetu naleznete většinou pouze negativní reakce (které prakticky nemáme). Spokojený zákazník totiž necítí potřebu cokoliv ventilovat.

Z hlediska zkušeností s naším výrobkem doporučujeme každému nás kontaktovat a udělat si vlastní názor. Rádi zdarma prokonzultujeme Váš záměr, domluvíme schůzku, poradíme na onlinechatu, facebooku apod. emoticon
15. zář 2018 ve 13:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
jakuda
19
Registroval se 20. června 2016 na modrastrecha.cz. Přidal 1631 příspěvků. Má 8 přátel. Region Brno.
fotoportrét
fotoportrét
jakuda
19
Registroval se 20. června 2016 na modrastrecha.cz. Přidal 1628 příspěvků. Má 8 přátel. Region Brno.
 @flexilife S flexilife jsem nestavěl, stavět nebudu a ani o nich v podstatě nic nevím. Jenom mě zaujala předchozí odpověď a chtěl bych se zeptat ... je to tak, že když za váma potenciální klient přijde s obrázkem typového domu jiné společnosti aby Vám přiblížil svou představu a u toho Vám řekl co je na tom podle něho dobře a co špatně a chtěl by to navrhnout jinak, tak jej jako klienta odmítnete? A kdyby si ten samý půdorys doma překreslil na čtverečkový papír a přišel s ním za Váma, že si zkoušel půdorys nakreslit a chtěl by to nějak takto, tak by to nebyl problém?
15. zář 2018 v 18:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
 @jakuda Děkujeme za dotaz. V zásadě stavíme individuální realizace, pouze musí vycházet z našich typových domů. Resp. stavíme modulárním systémem s unifikovanými rozměry jednotlivých dílů. V odpovědi pro "lucasbuchta" jsme reagovali na dva problémy:
1. S vědomím, že klient chce prakticky okopírovat typový dům jiné společnosti, bychom se dopustili trestného činu porušení autorských práv.
2. Tento poptávající si domluvil schůzku se zájmem o typový dům z naší nabídky. Po schůzce však trval na individuální realizaci, kterou prakticky není možné realizovat našim systémem.
16. zář 2018 ve 14:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
 Dobrý den,
dotazujete se na zkušenosti s touto firmou....
Použila bych "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají..."
Dům měl být hotov v srpnu 2016, ale protáhlo se to na konec listopadu 2016. Po topné sezóně byly slíbeny opravy prasklin atd., ale bohužel se tak nestalo a následovaly reklamace.
Když už se k nim firma konečně vyjádřila, byly odstraněny pouze dva body z reklamací.
Komunikace od předání domu strašná, neodpovídání na maily, nezvedání telefonu. Teda pokud jsem zavola z jiného telefonu hovor byl přijat a přišly výmluvy.
Dodnes není vyřešeno nic a firma se neustále na něco vymlouvá!
Za mne nedoporučuji.

A jen k recenzím na fb: pokud jsem tam napsala něco co se firmě nehodilo, byl příspěvek smazán, a já už nemám možnost cokoliv napsat ...tak asi tak k této firmě.
1. srp ve 13:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
 @hop111 Dobrý den,
pokud byla Vaše stavba předána o několik měsíců později, je možné uplatňovat penále, které není malé ani pro firmu většího rozsahu. Bohužel jsem nedohledal, že by v roce 2016 někdo uplatňoval penále nebo by byla jediná stavba předána po termínu. Prosím o uvedení bližších informací, na základě kterých bychom mohli identifikovat dotyčnou realizaci a věcně reagovat. Z výše uvedeného lze rozpoznat pouze to, že jste podala reklamaci a na tu bylo odpovězeno s tím, že některé body reklamace byly uznané a některé ne. Bohužel ne vždy je reklamace oprávněná. Občas se stane, že si klient chce něco opravit a když se mu to nepovede (strhnuté šrouby u oken, vyrvané panty ze dveří, poškozená malba po stěhování), teprve poté reklamuje vadu a doufá, že reklamace "projde". Nemohu určit, zda se jedná o tento případ, nicméně všechny reklamace vyřizujeme a reagujeme na ně. Co do nezvedání telefonu a vymlouvání po telefonu, toto považuji za naprostý nesmysl. Reklamace se z logických důvodů podávají pouze emailem nebo písemně. Telefonicky se nelze ani dovolat osobám, které mají na starosti servis domů.

Recenze Facebook: Recenze na Facebooku nelze smazat.. Nicméně recenze na Facebooku NELZE podávat ANONYMNĚ.

Pokud má recenzentka chuť na to řešit více do hloubky, prosím o identifikaci abychom byli schopni reagovat věcněji.

DOPORUČENÍ: Pokud klientce jde více o její dům než o pomlouvání na internetu, doporučuji jí, aby nás kontaktovala emailem nebo písemně a podala reklamaci. Reklamace bude ve lhůtě vyřízena. Dle výše uvedeného si klientka předala dům v roce 2016 a tedy je stále v záruce.

Děkuji Vám, Michal Pořízek - jednatel Flexi Life Group
1. srp ve 13:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
 Po včerejší recenzi mi dnes zvonil telefon....příští týden budu posílat již po třetí stejnou reklamaci.
O dalším průběhu vás budu postupně informovat.
2. srp v 17:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
 @hop111 Dobrý den, ano, klientku jsme totiž dohledali tím, že den před napsáním výše uvedené "recenze" nám volala a chtěla uplatňovat vady telefonicky. V průběhu hovoru před recenzí jsme jí vysvětlili, že telefon neslouží k podání reklamace a reklamace opravdu musí být podána formální cestou (email, písemně - což si myslím že není nic neobvyklého v jakékoliv firmě).
A ano, klientce jsem volal při zjištění, že napsala tuto recenzi. Řekl jsem jí, že o recenzi víme, reagoval jsem na ní osobně a zeptal jsem se na to, proč to udělala. Přeci jsme jí vysvětlili, že musí uplatnit reklamaci emailem nebo dopisem a zároveň jsme se na tomto postupu domluvili.

Klientka sdělila, že recenzi dala na web jen proto, že si chtěla "vypustit nervy a odreagovat se".
Nemohl jsem věřit svým uším, že člověk může tak lehce a bezdůvodně ničit pověst firmy. Vyzval jsem klientku znovu k tomu, aby podala reklamaci písemně nebo emailem.

SHRNUTÍ: Klientka měla již týden čas na podání reklamace. Do dnešního dne jsme od klientky žádnou reklamaci nedostali. Avšak na pomluvy na internetu klientka času má evidentně mnoho. Upřímně je nám líto, že existuje takové chování.
S klienty komunikujeme pořád před realizací, v průběhu i po realizaci. I při těchto problémech s klientem se snažíme o to, abychom dostáli svých závazků a klient neměl jediný důvod k pomluvám, spíše naopak.

O této zakázce by možná bylo vhodné uvést informaci, že dochází k rozdělení majetku manželů. Klientku tímto nijak neidentifikuji, jen si myslím, že toto je podstatný parametr, který pravděpodobně přispívá k rozpoložení klientky a trochu vysvětluje styl komunikace...
O dalším postupu zde nebudu informovat. Budu pouze reagovat na případné příspěvky od klientky "hop111".

Michal Pořízek - jednatel Flexi Life Group
5. srp v 18:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
 Nemám v úmyslu se tu s firmou dohadovat kdo co řekl ....
Pokud by jste chtěl někdo vidět jak dům vypadá 2roky po předání, prijeďte se podívat a udělat si obrázek ...
K nahlédnutí klidně ukáži komunikaci s firmou. Mám čisté svědomí a vše mám písemně podložené a to i předešlé 2 reklamace, které nebyly firmou dořešeny a mám reklamaci podat znovu!
Tak snad tentokrát už bude vše dořešeno a budu moci napsat něco kladného.
5. srp v 19:00  • Odpověz  •  To se mi líbí

Sponzor fóra

fotoportrét
fotoportrét
lubos2019
Registroval se 12. ledna 2019 na modrastrecha.cz. Přidal 2 příspěvky.
fotoportrét
fotoportrét
lubos2019
Registroval se 12. ledna 2019 na modrastrecha.cz. Přidal 2 příspěvky.
 Ano tato firma se chová přesně, jak je zde popsáno.Chovaji se k Vám slušně do doby než je postaveno a hlavně zaplaceno.O kvalitě práci se dá také velmi polemizovat.Dum vypadá hezky.Ale přesně jak je zde popsáno třeba nesedí střesni Osb desky ve spojích,atd.Vsechny negativní recenze dokonce i fotky na FCB zmizely.Reklamace se zamitaji od stolu.Tim je vše vyřešeno.Doporucuji všem se obrátit na COI a ta vysvětlí.My si teď necháváme zpracovat posudek, zdali firma do domů dala vše co měla.Hlavne se prý šidí na izolaci.Doporucuji to všem klientům Flexi Life.Ano také máme všechna tvrzení podložena komunikaci firmy.Skoda, že si to ve firmě neuvědomují.Sami si tak vytváří negativní recenze,které jistě nepotřebují.
6. srp v 06:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
 @lubos2019 Dobrý den, tato recenze je pouhá pomluva.

Žádnou osobu jménem "Luboš" nemáme v databázi dokončených domů vedenou jako Objednatele.

Nedokážu si představit, jak by nemohli "sedět osb desky". Jedná se o nesmysl. Ani v žádné reklamaci jsme nedohledali problém s osb deskami.

Znovu opakuji, že recenze na Facebooku není možné smazat. Tito "recenzenti" pouze nechtějí vystoupit z anonymity, protože tvrzení nejsou pravdivá.

Reklamace plníme. Nemáme jediný důvod reklamace neplnit. Vážným zájemcům o stavbu domu rádi předáme kontakt na některou dokončenou realizaci a domluvíme jim schůzku s majitelem (bez naší přítomnosti), aby si mohli reálně ověřit jak probíhá celý proces.

Pan Luboš doporučuje obrátit se ČOI - ani v tomto případě nevíme o jakou realizaci by se mohlo jednat. Spory totiž nikdy nedošli k řešení ČOI nebo soudu. NIKDY jsme nebyli ani obžalováni pro neplnění reklamací. Protože reklamace vyřizujeme.

"Hlavně se prý šidí na izolaci" - toto je už naprosto absurdní. Provádíme s klienty pravidelné prohlídky jednotlivých fází domu a vše je možné si jednoduše zkontrolovat.

"Ano také máme všechna tvrzení podložena komunikaci firmy" - prosím, doložte alespoň číslo smlouvy o dílo, abyste prokázal, že jste opravdovým klientem firmy Flexi Life.
6. srp v 08:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
 @hop111 Také se nechceme dohadovat, pouze chceme vše uvést na pravou míru.
Opět aktualizaci této zakázky - klientka má čas psát na diskuzní fórum, avšak do dnešního dne nám žádná reklamace nepřišla..
6. srp v 08:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
 @lubos2019
Děkuji za Vaši reakci a bohužel jsem si vědomá, že nejsme jediní kdo s touto firmou řeší reklamace.
Můžeme se nějakým způsobem spojit? Třeba přes e-mail ráda bych se na něco zeptala emoticon
6. srp v 11:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
 @flexilife Za poslední 2 roky už jste od nás dostali již dvě reklamace, které nebyly dořešené.
Do telefonu jsem Vám řekla, že Vám udělám shrnutí všeho znovu v průběhu tohoto týdne, až shromáždím všechny dokumenty a že je to má poslední snaha vše řešit v klidu dle domluvy a hlavně smlouvy!
6. srp v 11:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
lubos2019
Registroval se 12. ledna 2019 na modrastrecha.cz. Přidal 2 příspěvky.
fotoportrét
fotoportrét
lubos2019
Registroval se 12. ledna 2019 na modrastrecha.cz. Přidal 2 příspěvky.
 @hop111 Dobrý den.Urcite se ozvěte emoticon
8. srp v 09:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
fotoportrét
fotoportrét
hop111
Registrovala se 1. srpna 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 6 příspěvků. Region Česká Lípa.
 V pátek 9.8.2019 odeslaná již 3. reklamace, ale ve své podstatě je to opakování druhé, neb z té nebylo vyřízeno bohužel nic.
Jen pro představu přikládám foto jednoho z bodů proč pravděpodobně nejdou seštelovat dveře! Tím pádem nejdou bez komplikací zavírat dveře, táhne a je poničená plovoucí podlaha. Jinak vchodové dveře nejsou dořešeny od předání domu r. 2016.
12. srp v 07:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
 @lubos2019 Dobrý den, bohužel jsem od Vás nedostal číslo smlouvy nebo jiný identifikátor na základě kterého by jste doložil, že jste reálným klientem.
13. srp v 08:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
fotoportrét
fotoportrét
flexilife
Registroval se 15. září 2018 na modrastrecha.cz. Přidal 8 příspěvků.
 @hop111 Dobrý den,

reklamace byla odeslaná v pátek. V pondělí (následující pracovní den!) píšete, že jsme reklamaci opět nevyřešili. To je přeci nesmysl.

Zasíláte fotografii poškrábané podlahy od vchodových dveří. Přiložíme také jednu fotografii, z archivu. Seřízení dveří totiž již bylo reklamováno. Nicméně reklamace byla nahlášena až poté, co se někdo pokusil neodborně dveře seřídit a zničil panty. Proto byla reklamace logicky zamítnutá.

Mám pocit, že Vaše chování s jediným cílem špinit dobré jméno firmy nemá cenu dále komentovat..
13. srp v 09:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
fotoportrét
fotoportrét
hankasvobodova87
Registrovala se 4. září 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 1 příspěvek. Region Cheb.
fotoportrét
fotoportrét
hankasvobodova87
Registrovala se 4. září 2019 na modrastrecha.cz. Přidala 1 příspěvek. Region Cheb.
 Dobrý den, nerozumím celé konverzaci. Nedokážu si představit, že by ve Flexi Life nekomunikovali. My od nich máme dům a vše v pořádku v průběhu vyřizování povolení, stavby a i po předání domu. Dokonce nás poslali před podpisem do jiného domu, kde lidi už bydleli a nechali nás s nimi o samotě. Ti byli také spokojení. Reklamace jsme měli asi dvě drobnosti během dvou let a firma vždy dojela a udělala opravy.
4. zář ve 20:36  • Odpověz  •  To se mi líbí