Baterie a sanita

Zobraz úvodní příspěvek
Profilova fotka
Ahoj, zítra jedeme vybrat finální koupelny - baterie, sanitu i obklad.. Jedeme do Mara, kde mají různý sortiment od dodavatelů jako je (Jika,Ravak,SanSwiss,Kermi,Riho,Grohe,Kludi,Laufen atd..) Budeme vybírat: Velká koupelna - dvojumyvadlo, záchod s bidet sprškou, vanu, žebřík. Malá koupelna - walk - in sprchový kout, jedno větší umyvadlo, záchod s bidet sprškou, žebřík,a poté do technické místnosti - malé umyvadlo + záchod. Dáte mi sem nějaké tipy, na čem šetřit na čem třeba naopak ne? Jakou by jste zvolili vanu /plast,smaltovanou, keramiku/. Co vy by jste případně udělali jinak nebo naopak doporučili? Která značka se Vám osvědčila? Co by jste si třeba už nedali? Je to moje první vlastní bydlení, tak než mi tam začnou cpát, to nejdražší, chci jít s něčím v "rukávu". Děkuju ♥!!!!!!!!!!!
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od nuppo23:

@patkin Proč by mělo být závěsné WC nějaká běžná …
@nuppo23 Samozřejmě, že je to v podstatě jedno, hlavní je, že WC plní svou funkci a dobře splachuje, víc mě nezajímalo. Ale myslím si, že v dnešní době se lidé dívají i na tu estetickou stránku věci a nekoupíš si jen tak něco, i kdyby to bylo sebevíc kvalitní, když se ti to prostě designově nelíbí. Takhle asi nikdo neuvažuje.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od nuppo23:

@patkin Proč by mělo být závěsné WC nějaká běžná …
@nuppo23 V novostavbách sa dáva takmer výhradne závesné WC. Ani nie preto, že by to bolo zrovna moderné, ale preto, že to uľahčuje údržbu, dá sa okolo toho rozumne vytierať.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od roman_:

@nuppo23 V novostavbách sa dáva takmer výhradne z…
@roman_ Souhlas, já už se při nákupech obecně dívám hlavně na to, aby to mělo i praktické využití.
Odpovědět
@funibo Působí to tak, že se bojím si na něj vůbec sednout. Ale asi máš pravdu, že v tomhle případě je důležitější montáž, tedy to ukotvení, než samotný materiál. Tu značku, kterou jsi zmínil — máš už od nich něco? Nebo jen z recenzí víš, že mají kvalitní výrobky? Měl bych se podívat, co všechno vlastně nabízejí 🙂
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od stendo:

@funibo Působí to tak, že se bojím si na něj vůbe…
@stendo Mám téhle značky baterie a v podstatě jim nemám co vytknout, tak uvažuju, že bych vzal i wc. No nevím, jestli je to úplně kompatibilní s tou geberit konstrukcí.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od funibo:

@stendo Mám téhle značky baterie a v podstatě jim…
@funibo Ešte som nevidel závesný záchod, ktorý by nepasoval na geberit konštrukciu.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od roman_:

@funibo Ešte som nevidel závesný záchod, ktorý by…
@roman_ Tak super, to jsi mě docela potěšil :-D Zatím jsem na tohle nic nekoukal, takže nemám žádné informace, ale díky. Vím, občas můžu mít pro někoho nesmyslné otázky, ale nemám moc zkušeností, no co už.
Odpovědět
Profilova fotka
@funibo Raději se zeptat víckrát, než potom koupit nějakou hloupost. Reklamace typu - promiňte, spletl jsem se, nevěděl jsem, u obchodníků asi moc neobstojí. Mně se osvědčilo raději si všechno trochu déle prověřit a zvážit, než spontánně koupit nějakou hloupost.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od tommy_hron2:

@funibo Raději se zeptat víckrát, než potom koupi…
@tommy_hron2 Dôležité je do 24 hodín to komplet rozbaliť a skontrolovať, aby šlo reklamovať poškodenie z prepravy (to som u geberitu nespravil a bola na ňom ulomená jedna plastová packa, po 14 dňoch už to neuznali). A potom, pri objednávke online sa to dá vždy do 14 dní vrátiť bez dôvodu, akurát väčšinou (nie vždy) budete platiť spiatočnú dopravu.
Odpovědět
Profilova fotka

Odpověď na příspěvek od roman_:

@tommy_hron2 Dôležité je do 24 hodín to komplet r…
@roman_ Ano, taky jsem se nesetkal s delší lhůtou na vrácení, ale tak musí to stačit. Buď si toho všimneš hned po převzetí, nebo je prostě všechno v pořádku. Jiná možnost není. 😅
Odpovědět
@snippe Já jsem nevěděl, že na reklamaci z přepravy je pouze 24 hodin. Ale celkově na online objednávání je delší doba, nebo se mýlím?
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od nuppo23:

@snippe Já jsem nevěděl, že na reklamaci z přepra…
@nuppo23 Jo, ta 24hodinová lhůta se týká jen nahlášení poškození z přepravy – dopravce to bere jako vadu vzniklou při doručení, takže to musíš nahlásit fakt hned, ideálně i s fotkami. 👍️ Ale jinak ano, u online nákupu platí zákonná lhůta 14 dní na vrácení bez udání důvodu. To jsou dvě různé věci – jedno je reklamace kvůli dopravě, druhé klasické vrácení zboží.
Odpovědět
Profilova fotka
@roman_ Vím, že online reklamace vyřizují, ale asi k tomu musí být nějaký oprávněný důvod. Nebo může člověk zboží vrátit do 14 dnů i jen proto, že si ho špatně objednal, zvolil nebo omylem vybral jiné?
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od tommy_hron2:

@roman_ Vím, že online reklamace vyřizují, ale as…
@tommy_hron2 Áno, do 14 dní to je vrátenie bez udania dôvodu.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od tommy_hron2:

@roman_ Vím, že online reklamace vyřizují, ale as…
@tommy_hron2 Ano, přesně tak, i mně se to stalo 😆 Jednou jsem takhle vracel zboží přes Sanitino, a šlo to úplně bez problémů. Stačilo vyplnit formulář, pořádně to všechno zabalit zpátky a zaslat na adresu. Peníze byly na účtu asi za týden. Takže když člověk něco objedná omylem, fakt to není žádná věda, jen starost navíc, ale to byla moje chyba. 😃
Odpovědět
Profilova fotka
@pavel_l Tak to je super, že to takto normálně funguje. Něco se mi zdálo, jen jsem si nebyl jistý, jestli to jde i úplně bez udání důvodu. Ale online objednávky jsou asi v pohodě. Každopádně se docela bojím objednávat něco hodně křehkého online😉
Odpovědět
Článek se načítá

Odpověď na příspěvek od tommy_hron2:

@pavel_l Tak to je super, že to takto normálně fu…
@tommy_hron2 Jasný, taky jsem se toho dřív bál, ale fakt zbytečně ;-) Dneska už to balí všechn fakt bezpečně - bubliny, výplně, někdy i dvě krabice na sobě. Kdyby se i náhodou něco rozbilo, tak myslím, že to nebudou mít problém řešit.
Odpovědět
@patkin Mně nejdřív až zamrazilo, když mi jednou přišlo zrcadlo, takové ne úplně velké, ale krabice vypadala všelijak, jen ne dobře. Nakonec jsem zjistil, že tu krabici dala přepravní společnost, a uvnitř to bylo ještě extra zabalené, vystlané přímo od firmy.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od stendo:

@patkin Mně nejdřív až zamrazilo, když mi jednou …
@stendo A co ti na tom přišlo divné? Vždyť pokud to přišlo pořádně zabalené, tak je to dobrá zpráva, ne? Proč tě zamrazilo, to nechápu. Přišlo ti to zrcadlo nějak poškozené? 🤔
Odpovědět
Profilova fotka
@patkin Snad to tak dělají všichni, ale když vidím online ta videa, jak i kurýr manipuluje se zásilkou, nebo jak si je nakládá do dodávky, no a nech je to i zabalené v bublinkách, někdy se to prostě rozbije.
Odpovědět
I kdyby se něco přece jen rozbilo, je nejlepší to zkontrolovat hned před kurýrem. Vím, že je to někdy trapný moment, stát tam a rozbalovat krabici, ale fakt se to vyplatí. Když je problém, řeší se to rovnou s ním a je to rychlejší, než pak řešit reklamace a dokazovat, že to nepřišlo rozbité už od výrobce. Já to takhle dělám už automaticky, prostě se usměju, řeknu jen se mrknu, jestli je všechno ok😁 a hotovo. Kurýři jsou na to většinou zvyklí.
Odpovědět
@faro202 Zrcadlo přišlo úplně v pořádku. Ta krabice, do které to zabalila přepravní společnost, byla totiž úplně zdeformovaná, rohy byly poškozené, prostě už na pohled to vypadalo, že budu skládat střepy. Naštěstí to byla jen vrchní krabice a uvnitř bylo vše hezky zabalené firmou, od které jsem to objednával.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od patkin:

I kdyby se něco přece jen rozbilo, je nejlepší to…
@patkin Pochybujem, že by kuriér bol ochotný tam čakať, kým vybalím napr celý záchod. Jediný prípad u mňa, kedy bola krabica viditeľne poškodená si odfotil do tabletu a odišiel s tým, že si mám keď tak podať reklamáciu. S tým ovšem do 24 hodín nikdy problém nebol, dopravci sú poistení. Väčšina kuriérov už ani nevyžaduje podpis, vyložia a odfrčia preč.
Odpovědět
Profilova fotka

Odpověď na příspěvek od roman_:

@patkin Pochybujem, že by kuriér bol ochotný tam …
@roman_ Tak to je teda moc. Normálně bych se stěžoval. A to, že si kurýr často nezkontroluje identitu, mi přijde naprosto nezodpovědné. Vždyť ani neví, jestli balík předal tomu, komu ho předat měl. 😤
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od snippe:

@roman_ Tak to je teda moc. Normálně bych se stěž…
@snippe Je to ale aktuálne bežná prax. Doby, kedy kuriér vyžadoval podpis sú už preč, niektorí vyžadujú pin, niektorí už vôbec nič. Dokonca mi to jeden nechal len tak pred dverami bez toho, aby to niekto prevzal. Oni tým berú na seba zodpovednosť za to, že to nemajú podpísané, takže keby sa sťažujem, že mi to nedošlo, tak by to zaplatili z poistky. Ušetria tým čas, odbavia viac ľudí a vo výsledku im to výjde lacnejšie, pretože krádeže balíkov u nás nie sú príliš časté. Inak v amerike je to bežná prax, balík položia pred doma a idú preč.
Odpovědět
Když si člověk vezme zkrátka věci ze specializovaných obchodů, tak i když se něco stane, většinou se reklamace řeší hladce, protože balení je kvalitní a oni s tím mají zkušenosti.
Odpovědět
Profilova fotka
@patkin Tak to si vůbec neumím představit, že bych zásilku kontroloval před kurýrem – ten ji sotva stíhá dovézt, natož aby ještě čekal, než si ji rozbalím.
Odpovědět
To je pravda, málokdo to dělá. V podstatě je to asi jedno, když to umíš nějakým způsobem vyřešit i později s daným obchodem. ;-)
Odpovědět
@faro202 Ani já jsem si to zrcadlo nerozbaloval před kurýrem a hned jsem viděl, že krabice je pomačkaná. To se nedá, on mi dal balík, přiložil jsem kartu a už tam nebyl.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od stendo:

@faro202 Ani já jsem si to zrcadlo nerozbaloval p…
@stendo Já to beru tak, že pokud není krabice nějak dotlučená, tak to prostě přeberu a rozbalím až doma v klidu. Když něco praskne nebo přijde rozbité, fotka, reklamace a většina obchodů to řeší úplně v pohodě. Kurýra bych s tím stejně už nedohonil 🤣
Odpovědět
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?