Odpověď na příspěvek od hanam26:
Pokud si plánujete pořídit kuchyň na míru, poučte… @hanam26 tohle by se u zakázky tohoto typu a ceny rozhodně stávat nemělo. Nedokončená kuchyň, poškozený materiál a nulová komunikace jsou naprosto nepřijatelné, obzvlášť když jde o základní vybavení domácnosti. Díky za varování ostatních.Odpověď na příspěvek od hanam26:
Pokud si plánujete pořídit kuchyň na míru, poučte… @hanam26 Mohla byste se podělit o nějaké ty detaily, fotky, nebo popis toho, co je špatně na montáži. Případně toho, na čem jste se domluvili a co máte ve smlouvě? Máte napřímo, nebo realizaci řešila subka či další přeprodej?Odpověď na příspěvek od panlorenc:
@hanam26 Mohla byste se podělit o nějaké ty deta… @panlorenc Nejedná se o přeprodej, vše je napřímo. S firmou Kuchyně HON jsme podepsali smlouvu standardně. Je v ní, mimo jiné, specifikován termín dokončení, který nedodrželi, smluvní pokuta, kterou musí za každý den prodlužování uhradit a nebo taky věta, že kuchyň nemusíme přijmout, pokud by vykazovala známky poničení, či estetických vad. Cituji některé z reakcí zaměstnanců firmy HON Kuchyně na naše upozornění na chyby, které je potřeba upravit: "šikmo navrtané police se srovnají, až je zatížíte nádobím", "přišli jsme opravit jen to, co uznáme za vhodné" nebo "jojo, na tu poličku mi vlastně spadla vrtačka, haha". Připojuji i několik fotek, pořídila bych další, ale při poslední návštěvě nám byla kuchyň kompletně zalepena fólií, takže vlastně současný stav ani nelze zkontrolovat. Na fotkách vidíte například poličku, která se zastavuje až třísknutím o strop, dvířka skříněk, která po otevření každá vyjedou do jiné výšky, i když mají být symetrické, a také několik z mnoha škrábanců a poničení materiálu.Odpověď na příspěvek od hanam26:
@panlorenc Nejedná se o přeprodej, vše je napřímo… @hanam26 Díky za sdílení. Tohle zkrátka není kvalita, co by člověk chtěl a očekával za tu cenu. Tak je dobře, že upozorňujete....alespoň trochu satisfakce, že firma přijde o zákazníky.