Ahoj, chtěla jsem se zeptat,zda máte někdo jak kladné tak záporné zkušenosti s těmito kuchyněmi.
Posílala jsem poptávky do několika studií - Decodom,Katalpa,Koryna,Libovický... tak to dávám různě dohromady a od nich je návrh ja designově moc hezký,tak cenově přijatelný,ale nennašla jsem tu moc recenze,poradíte někdo???
Dobrý den,
Chtěla by jsem se podělit o zkušenosti s tímto kuchyňským studiem.
Kuchyň jsme kupovali před 9 lety za cenu 114000,- bez spotřebičů.. se spotřebiči pak byla cena lehce přes 200000,-. Provedení kuchyně je kombinace fólie lesk a lak lesk.
V současné době se na polovině dvířek začala, nebo začíná fólie odfukovat. Paní Zapadlíková reagovala tak, že se to v horizontu 7-9 let může stát. Samozřejmě při nákupu nás na to nikdo neupozornil 😞
Chápeme, že záruka je 5 let, ale prodávat kuchyň, kde dvířka nevydrží ani dvojnásobek záruční doby je na pováženou..
Katalpa samozřejmě může dodat nové, jenže jen 2 dvířka k vestavěné lednici by stála 12000,- + budou mít jiný odstín jak jsme byli upozorněni.
Tak Vás chci varovat, dobře si rozmyslete komu za svoji novou kuchyň své těžce vydělané peníze zaplatíte.
Děkujeme Vám za Váš příspěvek, protože zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá. Dovolte mi na něj zareagovat. Při výběru materiálu provedení kuchyně vždy zákazníka seznamujeme s rozdílností jednotlivých materiálů, s jejich vlastnostmi a se způsobem údržby. Nejinak tomu bylo i při Vaší spolupráci s paní Zapadlíkovou, která Vám sestavu prodávala. Byla jste informována, že fóliovaná dvířka mají menší tepelnou odolnost a nižší odolnost proti vzdušné vlhkosti než např. dvířka lakovaná, ale také nižší pořizovací cenu. Pořizovací cena dvířek byla ve Vašem případě rozhodující, což potvrzuje menší část kuchyně vyrobená v laku a větší část z folie. Myslíme si tedy, že není správné uvádět nyní s odstupem času, při doobjednávce dvířek lednicové skříně, toto jako negativní zkušenost s našimi službami. Tím spíš, že není průkazné, z jakého důvodu k poškození dveří došlo. Negativní hodnocení jsme si vysloužili hlavně proto, že jsme Vám na vaši žádost poslali cenovou nabídku na nová dvířka a upozornili jsme Vás na skutečnost, že se jejich odstín vlivem času a UV záření může lišit od odstínu původních dvířek. Je to běžný jev, který nejsme schopni ovlivnit a který se týká povrchů mnoha jiných předmětů používaných v běžném životě. Navíc jsme Vám doporučili zkontrolovat i ostatní dvířka, zda nevykazují stejnou vadu. Na naši zprávu jste již nereagovala a přesunula komunikaci sem. Přitom by stačilo, kdybyste informace které jste po našem doporučení zjistila, sdělila přímo nám. Mohli bychom se pokusit v součinnosti s výrobcem dveří o přijatelné řešení problému. Tento postup považujeme za jediný konstruktivní a do budoucna se mu nebráníme.
U takových věcí je velmi podstatná komunikace, také jsem hodně takto věcí řešil a je lepší to přímo s firmou, hned se spousta věcí dokáže vyřešit a hlavně rychleji.