Kuchyně Katalpa. Máte zkušenost?

Zobraz úvodní příspěvek
Profilova fotka
Ahoj, chtěla jsem se zeptat,zda máte někdo jak kladné tak záporné zkušenosti s těmito kuchyněmi. Posílala jsem poptávky do několika studií - Decodom,Katalpa,Koryna,Libovický... tak to dávám různě dohromady a od nich je návrh ja designově moc hezký,tak cenově přijatelný,ale nennašla jsem tu moc recenze,poradíte někdo???
Odpovědět
1
2
Profilova fotka
Dobrý den, Chtěla by jsem se podělit o zkušenosti s tímto kuchyňským studiem. Kuchyň jsme kupovali před 9 lety za cenu 114000,- bez spotřebičů.. se spotřebiči pak byla cena lehce přes 200000,-. Provedení kuchyně je kombinace fólie lesk a lak lesk. V současné době se na polovině dvířek začala, nebo začíná fólie odfukovat. Paní Zapadlíková reagovala tak, že se to v horizontu 7-9 let může stát. Samozřejmě při nákupu nás na to nikdo neupozornil 😞 Chápeme, že záruka je 5 let, ale prodávat kuchyň, kde dvířka nevydrží ani dvojnásobek záruční doby je na pováženou.. Katalpa samozřejmě může dodat nové, jenže jen 2 dvířka k vestavěné lednici by stála 12000,- + budou mít jiný odstín jak jsme byli upozorněni. Tak Vás chci varovat, dobře si rozmyslete komu za svoji novou kuchyň své těžce vydělané peníze zaplatíte.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 5 měsících
Děkujeme Vám za Váš příspěvek, protože zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá. Dovolte mi na něj zareagovat. Při výběru materiálu provedení kuchyně vždy zákazníka seznamujeme s rozdílností jednotlivých materiálů, s jejich vlastnostmi a se způsobem údržby. Nejinak tomu bylo i při Vaší spolupráci s paní Zapadlíkovou, která Vám sestavu prodávala. Byla jste informována, že fóliovaná dvířka mají menší tepelnou odolnost a nižší odolnost proti vzdušné vlhkosti než např. dvířka lakovaná, ale také nižší pořizovací cenu. Pořizovací cena dvířek byla ve Vašem případě rozhodující, což potvrzuje menší část kuchyně vyrobená v laku a větší část z folie. Myslíme si tedy, že není správné uvádět nyní s odstupem času, při doobjednávce dvířek lednicové skříně, toto jako negativní zkušenost s našimi službami. Tím spíš, že není průkazné, z jakého důvodu k poškození dveří došlo. Negativní hodnocení jsme si vysloužili hlavně proto, že jsme Vám na vaši žádost poslali cenovou nabídku na nová dvířka a upozornili jsme Vás na skutečnost, že se jejich odstín vlivem času a UV záření může lišit od odstínu původních dvířek. Je to běžný jev, který nejsme schopni ovlivnit a který se týká povrchů mnoha jiných předmětů používaných v běžném životě. Navíc jsme Vám doporučili zkontrolovat i ostatní dvířka, zda nevykazují stejnou vadu. Na naši zprávu jste již nereagovala a přesunula komunikaci sem. Přitom by stačilo, kdybyste informace které jste po našem doporučení zjistila, sdělila přímo nám. Mohli bychom se pokusit v součinnosti s výrobcem dveří o přijatelné řešení problému. Tento postup považujeme za jediný konstruktivní a do budoucna se mu nebráníme.
Odpovědět
U takových věcí je velmi podstatná komunikace, také jsem hodně takto věcí řešil a je lepší to přímo s firmou, hned se spousta věcí dokáže vyřešit a hlavně rychleji.
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?