Dodavatel energie

Zobraz úvodní příspěvek
Dobrý den, Řešil teď někdo dodavatele energie? Na jakou cenu jste se dostali? Mám nabídku na tarif d57d 4,50kč s DPH + distribuce od eonu. Chtěl jsem teda stabilního dodavatele co nebude během fixace měnit cenu. Dá se sehnat něco lepšího? Děkuji za reakce.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od pokvan:

@zden77 stalo se mi, že na stránkách bylo něco uv…
@pokvan A nebylo to náhodou tak, že ses podíval na špatný údaj? Někdy se lidé sami nachytají, že se dívají na ceny bez DPH a neuvědomí si to.
Odpovědět
Profilova fotka
@zden77 Ano, dnes se to dá srovnávat snadněji než dřív asi, jen jsem spíš narážel na to, že dnes jsou ceny tak vysoké, že nevybíráme nejlevnějšího, ale spíš cenově snesitelného dodavatele.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od stendo:

@gapim Já jsem zrovna něco podobného využil na po…
@stendo Jo, přesně tak. Já jsem si taky koukal na porovnávače cen a dá se to tam hezky srovnat podle spotřeby i distribuční oblasti. Někdy jsou mezi nabídkami docela velké rozdíly, hlavně u fixovaných smluv. Jen je potřeba kouknout i na celkovou cenu za kWh a poplatky, aby to nebylo jen o tarifu.
Odpovědět
@tomm4 Upřímně se mi do toho shánění něčeho jiného moc nechce. Ale jak to tak čtu, asi se to vyplatí, protože novým zákazníkům prý dávají lepší podmínky. Přijde mi to postavené na hlavu, že takhle v podstatě odrazují své stálé zákazníky. @kzuz89 U koho jste nakonec skončili vy?
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od nuppo23:

@tomm4 Upřímně se mi do toho shánění něčeho jinéh…
@nuppo23 Nevím, proč to někde dělají tak, že jim jde spíš o získání nového zákazníka než o udržení toho, kterého už mají. A možná máme všichni jen takový pocit, a možná když se nám to nezdá, stačí se ozvat, že i my chceme něco výhodnějšího 😄
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od tomm4:

@nuppo23 Nevím, proč to někde dělají tak, že jim …
@tomm4 Ozval som sa, pani mi povedala, že mi skutočné nie je schopná ponúknuť lepšie podmienky ako sú pre nových zákazníkov, tak som odišiel. Jednalo sa o ČEZ.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od roman_:

@tomm4 Ozval som sa, pani mi povedala, že mi skut…
@roman_ Tak to zase u ČEZu není nic překvapivého...
Odpovědět
Profilova fotka
Pokud chcete podmínky, jako noví zákazníci, tak se musí smlouva opravdu vypovědět. Jinak to prostě bohužel nejde. Následně Vás pak bude největší pravděpodobností kontaktovat někdo z odd. retence zákazníků a nabídne lepší podmínky.
Odpovědět
@pyramis na auto jsem si našel lepší cenovou nabídku pojištění, než jsem měl, tak jsem zavolal do staré společnosti, že kam mám poslat výpověď. A najednou se dalo něco udělat s cenou. Pořád mi to zvyšovali, už jsem na to měl nervy.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od roman_:

@tomm4 Ozval som sa, pani mi povedala, že mi skut…
@roman_ Presne, az potom co novy dodavatel za mne vypovedel smlouvu, tak se ozvou s nabidkou.....ale tentokrat jsem jim na to neskocila a presla k EONu (4000 bonus a lepsi cena)
Odpovědět
Profilova fotka

Odpověď na příspěvek od tommy_hron2:

@kzuz89 Nejlepší cena snad ani neexistuje, v dneš…
@tommy_hron2 Tak to si dovolím nesouhlasit. Jako ano, někdy volíme menší zlo, ale tohle není ten případ. Všechno je tu přece jasně dané, máš to černé na bílém, kolik platíš za tohle a kolik za tamto. Tady máš takovou vázanost, tam zase jinou. Není to žádná věda. A porovnat si dvě, tři, čtyři nabídky snad zvládne každý 🙂
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od tomm4:

@nuppo23 Nevím, proč to někde dělají tak, že jim …
@tomm4 Jako by měli pocit, že si stávající zákazníky už pojistili, takže se vůbec nemusí snažit si je udržet, a raději zaměřují svou pozornost na nové. A samozřejmě spoléhají na to, že všichni budou jako já – že se jim nebude chtít měnit a shánět nového dodavatele.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od nuppo23:

@tomm4 Jako by měli pocit, že si stávající zákazn…
@nuppo23 Ale ono to tak má väčšina, inak by to nerobili.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od nuppo23:

@tomm4 Jako by měli pocit, že si stávající zákazn…
@nuppo23 Ale přitom to není žádná věda, když chceš změnit dodavatele energie. Podíváš se na srovnávače a oslovíš toho, kdo se ti nejvíc líbí. Vždyť oni ti dokážou i poradit a dnes už ti dokážou zařídit i samotný přestup.
Odpovědět
Profilova fotka
@violie Já jsem netvrdil, že to nikdo nezvládne. Samozřejmě, že si lidé umí porovnat tři, čtyři nabídky, a dnes je to možné udělat mnohem snadněji a rychleji. To ale nic nemění na tom, že bychom cenově mohli být mnohem níž, takže si nemyslím, že vybíráme z levných nabídek.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od nuppo23:

@tomm4 Jako by měli pocit, že si stávající zákazn…
@nuppo23 Spíš bych řekl, že je to pohodlnost uspokojit se s tím, co máš, a říct si, že co tím získám, spíš jen ztrácím čas. Ale ne, tak to opravdu nefunguje. Chceš-li něco, musíš se o to snažit. Pomůžeš tím jen sobě.
Odpovědět
Článek se načítá

Odpověď na příspěvek od tomm4:

@nuppo23 Spíš bych řekl, že je to pohodlnost uspo…
@tomm4 Tak podívej, vybrat nového dodavatele zase není taková věda. Každý se stejně rozhoduje podle ceny. Pak už stačí jen podepsat smlouvu, odevzdat vyúčtování… Jen není na škodu si ověřit výpovědní lhůtu, s tím může být spojená případně nějaká pokuta.
Odpovědět
@gapim Přesně, dá se přece najít online srovnávač společností, které jsou potřeba – například dodavatelů energií – a tam si to prohlédnout. Však stačí koukat asi jen na cenu a délku fixace, ne?
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od stendo:

@gapim Přesně, dá se přece najít online srovnávač…
@stendo Aktuálne som prešiel celým procesom výberu, asi 10 najlacnejších dodávateľov podľa zrovnávačov. Všetkým som napísal mail so spotrebou a tarifom, všetci až na jedného sa ozvali do 24 h, niektorí už do hodiny. Ten posledný (bezkonkurenčne najlacnejší, 1890,-/MWh bez DPH na tri roky), sa ani po 4 dňoch neozval, tak na neho kašlem. Urobil som si v exceli tabuľku a vybral najlacnejšieho. Dvaja mi do telefónu dali zľavu oproti cenníku na webe, jeden 5 %, druhý dokonca 15 %. Ten s 15% zľavou, dokonca nad rámec 20% zľavy, ktorú majú na webe sa dostal na druhé miesto za toho, čo sa neozval. A mám víťaza.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od stendo:

@gapim Přesně, dá se přece najít online srovnávač…
@stendo Přes online porovnávače se dá snadno získat přehled o nabídkách dodavatelů, zjistit ceny, délku fixace a případné slevy. Ale vidíš, když se ozveš osobně, tak vidíš, že můžeš získat ještě něco navíc.
Odpovědět
@tomm4 Hodně lidí to tak dělá, ale bohužel žijeme ve smutné době, kdy místo toho, aby si vážili svých dlouholetých zákazníků, dělají pravý opak. Jen přemýšlejí o tom, jak, kde a koho oklamat a na kom vydělat. Myslím to teď obecně.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od stendo:

@gapim Přesně, dá se přece najít online srovnávač…
@stendo V podstatě stačí. Ale měl bys sledovat asi víc věcí, pokud chceš vybrat to nejlepší. Případně se ještě ozvat, jestli se s nabídkou nedá něco udělat. A dobře bych zvážil fixaci, na jak dlouho se chceš zavázat.
Odpovědět
@roman_ Tak ty ses tomu pořádně věnoval, to je super. Dá se teda v některých případech dokonce domluvit sleva z ceníkových cen? To bych nečekal. Ale taky bych asi úplně vyloučil někoho, kdo není ochoten se ozvat nebo ani odpovědět na e-mail. Vždyť to už vypovídá o přístupu k zákazníkovi. Co by teprve bylo, kdyby nastaly nějaké komplikace. @gapim To udělal i Roman, jak psal, a jsem překvapený, že byli ochotní a dali mu slevy 🙂
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od stendo:

@roman_ Tak ty ses tomu pořádně věnoval, to je su…
@stendo Dali a dokonca sami od seba, aktuálne je veľký boj o zákazníkov. Inak ten najlacnejší sa dnes ozval, potvrdil cenníkovú cenu, lenže mu to trvalo 14 dní, takže už je neskoro. Všetci ostatní sa ozvali do 24 hodín, kto chce meniť, je to max dva dni a máte vybrané. Ceny u tých najlacnejších sa ale vo výsledku líšili do tisícovky za rok.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od roman_:

@stendo Dali a dokonca sami od seba, aktuálne je …
@roman_ Vždyť jasně, když už se do toho pustíš a začneš si všechno zjišťovat a obvolávat dodavatele, tak přece nebudeš čekat dva týdny. To je strašně dlouhá doba. Co jako dělali celou tu dobu, že si na tebe nenašli čas dřív, to fakt nechápu.
Odpovědět
Profilova fotka
@kzuz89 14 dní je fakt dost, neříkám, že musí odpovídat hned, jak dostanou e-mail, určitě mají i jinou práci, ale stejně by jim mělo záležet na budoucích zákaznících.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od tommy_hron2:

@kzuz89 14 dní je fakt dost, neříkám, že musí odp…
@tommy_hron2 No myslím, že dodávateľ by mal mať ľudí, čo nemajú nič iné na práci ako odpisovať na maily. Ale to je ich problém. Obzvlášť keď je známe, že väčšina ľudí je lenivých niečo meniť, mali by pravdepodobne dlhoročného klienta.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od roman_:

@stendo Aktuálne som prešiel celým procesom výber…
@roman_ Můžeš mi prosím napsat, kdo byl ten nejlacinější? Ve srovnávačích mi žádná taková nabídka nevyskočila a dlouhá reakční doba mi nevadí (sama mám delší, takže chápu :-))
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od noemi77:

@roman_ Můžeš mi prosím napsat, kdo byl ten nejla…
@noemi77 Máte správu.
Odpovědět

Odpověď na příspěvek od nuppo23:

@tomm4 Hodně lidí to tak dělá, ale bohužel žijeme…
@nuppo23 Podle mě je to do jisté míry i proto, že se spoléhají na to, že lidem se nechce řešit papírování a hledat, kam by mohli přestoupit, a prostě to celé vyřizovat, takže si raději zaplatí těch pár stovek ročně navíc a zůstanou tam, kde jsou.
Odpovědět
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?